|
Auteur: |
|
|
quote: mwah. quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Spelen sowieso op dezelfde dag (festival zelf is alleen op zaterdag, vrijdags is Tribute Night met allerlei coverbands), en is ongever 35 euro entree. Ik ben er elk jaar, súpergezellig festival! En natuurlijk FUN LOVIN CRIMINALS! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Waarschijnlijk ook als altijd aanwezig. |
|
Dit jaar ook aanwezig, moest mee van vrienden. Toch nog een metal band (Kreator ), was er een paar weken geleden nog huiverig voor. Verder ook leuke bandjes die ik nog een wil zien. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 09-07-2008 15:29] |
|
Kaarten zijn besteld Moet Kreator toch maar eens live zien. |
|
Zeker een nette line-up hoor [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-07-2008 2:17] |
|
http://www.huntenpop.nl/pages/speelschema2008.html [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 17-08-2008 23:03] |
|
Zin in. Om 16uur aanwezig als het goed is, mooi op tijd voor Backfire. |
|
quote: Hier hetzelfde verhaal, daarna is het wachten tot Kreator begint |
|
quote: Ghe he, er staan nog wel andere bandjes die ik wil zien en natuurlijk biertjes drinken. Genoeg te doen tijdens het wachten op Kreator. |
|
Stick 'em up punk, it's the Fun Lovin' Criminal! Zin! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: wel een gekke combi van bands. Zit de drummer van GUT nog steeds in Liquido? |
|
Vanmiddag dus |
|
Maar eens even die kant op, de boel bij de slaapplaats dumpen en dan |
|
Ik ben niet zo van de recensies, dus ik hou het kort. Kreator en Backfire! waren gaaf. Ondanks dat er veel gevarieerd ''soort'' publiek was, was het toch wel gezellig. |
|
Fun Lovin Criminals waren echt waanzinnig!! Wát een helden.. Superfestival, gezellig, lekker bier, relaxte mensen en goeie bands! Nu douchen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kreator was donders gaaf! Backfire mooi om weer eens te zien, wel een kort setje. Agua de Annique was mooi. Stukje Stevie Ann en Fun Lovin' Criminals gekeken. Tevens nog het afrikaanse biertje Mongozo met verschillende smaakjes geprobeerd wat goed te doen was. http://www.mongozo.com/assortiment.htm |
Index / Concerten |