|
Auteur: |
|
|
Sabaton EN Grailknights! *erbij zijn wil* Bruce Banner |
|
was dat die teutonical knight metal ofzo? Je moeder. |
|
dat |
|
Bruce Banner |
|
Ralph Ralph! |
|
de tering, dat moet wel geniaal zijn Je moeder. |
|
Ik hoorde laatst op de Poolse publieke zender een opname van een of ander nummer van Sabaton tijdens de herdenking van Monte Cassino. Vond het wel geinig eigenlijk. Niet de muziek dan, maar wel dat ze het bij een herdenking draaiden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, natuurlijk aanwezig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*hoppa! Dit duurt niet lang meer! |
|
quote: Broem broem? |
|
Helaas niet aanwezig, ondat het tegelijk is met Slayer, en zou ik niet naar Slayer gaan dan stond Soilwork al op de lijst. anders was ik aanwezig geweest. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Dit is toch veel gaver dan Slayer alleen Grailknights maakt het al de moeite waard! |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
Yeah, dit weekend Nijmegen als het goed is! En de week erna Zaandam! Word tof. |
|
In nijmegen vond ik het betrekkelijk rustig qua opkomst, zal wel aan de zondagavond gelegen hebben. Ondanks wel gezellig, gelijk bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet door "evil doctor skull" Sabaton vond ik ook verassend leuk, black knight vond ik persoonlijk niks aan. |
|
Gister in Nijmegen gezien. Sabaton en Black Knight heerschten de pannen van het dak maar wat was dat Grailknights onmeunig kut zeg. Ik kan een grap wel waarderen maar dan moet je muzikaal toch ook wel wat kunnen en dat kun je van deze ellendelingen niet zeggen. Afschieten graag! |
|
Gisteren naar de Purple Turtle Bar in Camden geweest. Was uitverkocht maar dat is niet verwonderlijk in zo'n klein zaaltje. Grailknights: Nemen zichzelf duidelijk niet serieus en dat is maar beter ook. Sabaton: Fijne band, goeie setlist. Intense: Wist niet eens dat die zouden spelen, dus wel een aangename verrassing. |
|
Vanavond! |
|
quote: |
Index / Concerten |