|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hm, apart die naamswijziging, daar gaat een vakkundig opgebouwde reputatie naar een voor niet engelsen minder makkelijk te onthouden en goed te typen naam Je moeder. |
|
Zitten er hier van die bloedzuigers dan? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Vampire Magazine was destijds door Ricardo gekozen en heb ik altijd een ontiegelijke kutnaam gevonden. Dat hij ons nu vroeg om door te gaan onder een nieuwe naam vond ik dus prima. Archaic is inderdaad wat moeilijker voor de gemiddelde Nederlander maar je moet ons ook gewoon in je bookmarks gooien joh. |
|
hehe ik hou van klagen ja vampire vond ik ook een kutnaam maar dat vind ik van aardschok en dynamo ook en dat zijn ook gevestigde namen hopelijk heeft die naamswijziging geen al te grote gevolgen Je moeder. |
|
quote: Dan moet je wel je nickname laten veranderen naar AM Saldiac. |
|
Zonde van Ricardo, hoop dat het niet al te ernstig is. Verder alle succes toegewenst natuurlijk! |
|
quote: Jij 'werkt' daar ook niet meer? |
|
quote: Klopt, zag dat ik dat niet kan aanpassen in het profiel. Heb geen idee wie hier admin is maar mocht die persoon dit lezen dan aub even aanpassen. Ricardo komt er wel weer bovenop hoor. Maar er zijn nu eenmaal dingen die absolute prioriteit voor hem hebben op dit moment. VM was een groot blok aan z'n been dus dat moest er nu eenmaal af. |
|
Succes/Sterkte voor Ricardo, jammer dat ie er mee kapt! Succes met de doorstart! |
|
Hey Ron, succes ermee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fijn, nu kan ik dus mijn nick hier proberen aan te passen (en nee, ik maak de overstap niet mee) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Jouw nieuwe nick moet LoMp John worden. |
|
quote: Haha, ik en LOMP; nee, da's meer copyright Marcel Bänziger Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nee, al bijna anderhalf jaar niet meer. |
|
quote: Heb je hem even tuk [Dit bericht is gewijzigd door R. op 09-07-2008 20:50] |
|
Voor de mensen die interesse hebben om recensies te schrijven, interviews af te nemen of webmaster taken uit te voeren.... Archaic Magazine kan altijd extra hulp gebruiken! Dus zit je de hele dag maar wat met de pielemuis te spelen en krijg je daar langzaam genoeg van (as if) dan drop eens een mail zou ik zeggen. http://www.archaic-magazine.com/article.php?aid=39106 " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
hetzelfde geldt voor Zwaremetalen, maar dan in het Nederlands signature |
|
+ de mogelijkheid onbekommerd te roddelen in het redactieforum! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
wijven. Fuck the world and fuck you |
|
VM was juist een leuke naam. Dit ga ik niet onthouden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: nou dan ontvang jij binnen nu & snel de nieuwe ScrotuM-demo "Osculum scrotum" , trouwens ZM natuurlijk zelf ook BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Is nou nog niet die laatste adem uitgeblazen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lang leve de bookmarks |
|
quote: signature |
|
quote: Nope, some monsters won't die.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |