|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: My point being dat Alkmaar misschien op de route zou kunnen liggen als je naar Leeuwarden zou gaan, maar naar Groningen ligt het dus NO WAY op welke route dan ook. Ja, misschien als Zwolle net een atoombom te verwerken heeft, dan is het een alternatief. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Juist, volgens kabelkrant is After Forever sfeermetal... Maar goed, ik peert em weer om naar een sfeermetal concert te gaan. Mijn eerste... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die gasten in Groningen zijn gestoord !!! Vanaf het begin een PIT bij After Forever... Ik heb zelfs een schoen, met voet en lichaam, in me gezicht gehad bla...bla...bla... |
|
quote: AAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII, dat kan zeker geen deugd gedaan hebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
After Forever=metaal , dus pit! En als je dat al een pit durft te noemen, pitje hooguit.... Maar ja, als je nog nooit in Groningen bent geweest (hooguit ergens bij Boyzone in Paradiso ), laat staan bekend bent met het enthousiatstme van het Groninger publiek , tja....Vaker heen gaan dus!!! groetjes, Erwin p.s. Nog heel thuisgekomen? Wodka-jus onderweg opgepikt? [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 09-03-2002 18:23] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Ik vond je er al zo anders uitzien gister... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het optreden was prima, maar het geluid was kut. Veel te schel en Mark krijst normaal toch al zo erg. Maar voor de mensen die 23 maart gaan, veel plezier. Ze zetten een goede show neer bla...bla...bla... |
|
Concert was wel leuk ja. LOL, een pit(je) bij AF... humor. Alleen dat kleine grut... ow verschrikkelijk. (shit ik voel mijn nek nog steeds) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
join the club bla...bla...bla... |
|
jullie zij ook niks gewend, ik heb nergens last van How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Nouja zeg! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Kom op LM, kleine grut luistert naar kinderliedjes. |
|
Niemand heeft zo hard staan headbangen bij After Forever als Erwin en ikke, en wij hebben nergens last van. Stelletje mietjes! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Uitslover (en is je kater al weg)? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Kater? Mwoh... En ben geen uitslover, headbangen hoort er nu eenmaal gewoon bij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb ook nooit anders beweerd. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het is bijna zover !!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: ik zie jou dan zaterdag, heb mijn kaart sinds vrijdag , ik zal er dus al zeker en vast zijn, doe jullie best maar want ik zal er verd..... zin in hebben, de nhekspieren zullen gesmeerd zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: mwa ik vind de pit nogaltijd leuker, headbangen krijg je geen lekkere blauwe plekken van Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dan zien we elkaar vooraan bij het am fest wel en no mercy |
|
Was jij dat in de BBQ in Oostende vrijdag? [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 18-03-2002 15:33] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: inderdaad ja, dat was ik en de affishe hangt al uit, dank daarvoor [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-03-2002 16:17] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
no problem dude, have fun saturday Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Only one thing I have to say about that, I WILL Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |