|
Auteur: |
|
|
quote: Of je leert ze uit je kop?! |
|
Of je bent geen internetverslaafde forumnerd?? |
|
quote: .. en dat zeg jij ??? |
|
quote:Ik zal het in overweging nemen. Ze moeten nu toch wel op een andere plaats .... ik denk dat ik ze maar naast de reactie textbox zet |
|
quote: Ik heb meer te leren.... zoals examens, daarna zal ik eens proberen om ze uit mijn hoofd te leren |
|
Ik heb het forum nu licht aangepast. - Inlog vinkje bij het posten van berichten. - Als je een reply op een andere pagina dan de eerste aanpast ga je naar de juiste pagina toe. (Niet meer naar de eerste) - Smilies rechts van de textbox gezet. - Het is niet meer mogelijk om > en < tekens in de usericon te zetten. |
|
Werkt prima dat inlogvinkje No regrets and no remorse... |
|
quote: Moooi... Kun je niet de code van de usericon in de statusbar zetten als iemand erover heen gaat?! |
|
waarom zou je dat dan willen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Je bedoelt van de smilie ... ja dat zei suus ook al. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik daar aan toe kom. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 29-05-2001 9:56] |
|
ooow van die smiley's... ja dat zou wel praktisch zijn! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik bedoelde idd die van de smilies |
|
quote:Komt eraan ... ik heb het er nu thuis al inzitten ...vanavond komt er weer het 1 en ander nieuw online. |
|
Hejj, hier heeft men het er over iets anders maar de topic-regel klopt wel met mijn vraag... Waarom krijg ik een NIEUW venster als ik op de main pagina (nieuws enzo) zit en op FORUM klik. Andersom is dat niet. (Forum-->Main) Waarschijnlijk omdat "Main" belangrijker moet zijn? Lijkt mij geen goede manier om dat te benadrukken. Is dit een fout of juist bedoeling? Het zuigt namelijk IMO. |
|
Tsja ieder zijn eigen voorkeur. Mijn keus was het om het zo te doen. Ik laat het denk ik ook zo. |
Index / Administration |