|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Eens kijken of ik daarbij kan zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Uiteraard weer aanwezig |
|
Tickets maar eens gereserveerd |
|
Maar wat is het? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: www.myspace.com/gamabomb www.myspace.com/bondedbyblood Geen grind, maar thrash. |
|
Stiekem wil ik ook héél erg graag gaan, en het is echt veel te goedkoop. Dus vast wel aanwezig... [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 17-09-2008 20:05] |
|
Zin in, zin in, zin in. Al wat rond gemeeld, ik denk dat ik wel ga. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sowieso aanwezig! Binnekort ook maar kaartjes halen! |
|
je kunt tegenwoordig ook electronisch kaarten kopen! (Zoals bij de Baroeg zeg maar) Zie de website voor meer info. |
|
Wij hebben volgensmij van die printtickets via de website van Willemeen. |
|
|
|
Meer info over de show in de Willemeen, waarbij Discard is vervangen door Sworn Against. Zaal open: 20.00 Aanvang: 20:30 Entree: 6 euro Direct kaarten bestellen: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=13891 Voor details: www.willemeen.nl |
|
Ow, tis op een donderdag. Das beduidend minder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je kan makkelijk om 12 uur weer in je bedje liggen. Beetje bikkelen mag best We worden toch niet oud he? |
|
Aanwazig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
wilde er wel heen gaan, maar woensdag wordt ik aan me voet geopereerd en ook heb ik donderdag het GLU filmfestival op mijn school... dan maar weer de volgnde keer afwachten Your mother ate my dog! |
|
Kaartjes zijn gehaald (nr 1 t/m 5 bij Dollhouse ) dus hard aanwezig! Veel zin in! |
|
quote: De rest wil niet mee vanwege de donderdag. Vandaar. En ik ben de oudste van het stel. Stelletje mietjes, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zonde dat ze niet mee willen! Vorig jaar was het echt te gek (toen was het in het cafe, nu is het in de zaal). Echt de vetste band die ik in jaren heb gezien. Werd er warmer van dan van het laatste concert van Megadeth dat ik gezien heb (en daar werd ik al best warm van). ---> Deze donderdag dus!!! |
|
quote: ik kan wel een barkruk voor je neerzetten, kun je zitten en we hebben een lift voor mensen die wegens lichamelijke beperkingen de trap niet op kunnen |
|
quote: Vorige keer was ook erg gaaf inderdaad. Nu speelt Bonded by Blood ook nog, dat maak het nog beter. |
|
en ik zal wat vunzige thrash plaatjes tussendoor draaien... dat maakt het nog leuker Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zeker aanwezig. Vorig jaar was ook super gaaf. Bonded by Blood is ook leuk meegenomen. Hopelijk kunnen we er weer een feestje van maken! |
|
quote: neem je alphaville ook mee? voor bij het schoonmaken? morgen is het al zo ver, woei! |
|
U vraagt, wij draaien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |