|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedere eerste vrijdag van de maand is Metalnight @ De Peppel. 5 December vormt hierop geen uitzondering! We gaan er een mooi feestje van maken en pakken uit met een Metalfestival. Hiervoor zijn wij nog opzoek naar enthousiaste bands die er zin in hebben er een te gekke avond van te maken. Wat voor ons erg belangrijk is dat het een laagdrempelig festival wordt. Voor de bands en de bezoekers moet vooral het plezier en de gezelligheid voorop staan. We hebben plek voor 4 bands met podiumervaring. Vanwege de bijzondere datum wensen wij dat er in de setlist ten minste 1 sinterklaaslied voorkomt. Eigen sinterklaasnummer(/s), wel of niet kindervriendelijk, mogen ook. Gimmicks zijn meer als welkom, het is tenslotte maar een keer feest. Bands die spelen doen dit voor een onkostenvergoeding. Wil jij met je band op 5 December De Peppel in Zeist op zijn kop zetten volg dan de volgende link en reageer! ==> REAGEREN DOE JE HIER <== (reageren kan tot 30 september) Speel je niet in een band ? Zorg dan dat je erbij bent ! (spread the news) [capslockprobleem opgelost] -Greycloak [titel op verzoek aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-10-2008 0:08] |
|
Mogen coverbands ook? |
|
zolang het maar zwaar metaal betref, jazeker |
|
M'n broer speelt in een coverband, dus ik zal het doorgeven |
|
Op dit moment hebben al 15 bands zich aangemeld, te gek! [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 17-07-2008 22:52] |
|
Ook aangemeld. |
|
De Zak Van Sinterklaas Fest |
|
quote: Hak de zak van sinterklaas fest |
|
quote: er zijn gewoon te veel metalbands |
|
Je hoeft toch niet te kijken of te luisteren? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: helaas wel |
|
Ik moet er niet aan denken! Als ik al naar een festival ga, dan probeer ik zo mogelijk zo laat of vroeg of wat dan ook te gaan zodat ik alleen hoef te zien wat ik wil zien. Moet je beroepshalve gaan of iets in die strekking. Of hou je gewoon van pijn aan de oren/ogen, dat kan ook natuurlijk. edit: typo. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-07-2008 21:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik laat me graag verassen door, voor mij nieuwe of onbekende bands. Daarnaast ben ik ook vaak dorstig Pijn aan de oren? Gele proppen scoren. Pijn aan de ogen? euh....(waarvan krijg je pijn aan je ogen?) [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 24-07-2008 23:41] |
|
Van vadsige wijven. Bruce Banner |
|
Collision en Charlie*Adler aangemeld!! |
|
quote: Ik durfde het zelf niet te suggereren |
|
Zwaar over de 50 aanmeldingen Te gek! |
|
Als dat geen festival word |
|
Misschien wel met Erebus, je weet het niet |
|
Jij wel dan? het zou in ieder geval erg tof zijn, anders wellicht een ander keertje in de Peppel. Leuke zaal |
|
Speciale uitnodiging van de Sint Breng je stem uit op www.peppel-zeist.nl [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 21-10-2008 9:00] |
|
|
|
Stem op Chiraw via www.peppel-zeist.nl |
|
klinkt leuk maar de Scrotummers staan dan in Nijmegen! de Peppel , wel een leuk zaaltje btw! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
En voor diegenen die niet de moeite nemen om Sinterklaas te bekijken/beluisteren in het filmpje... 5 december Deadcell Grindpad !!! Gorgelrot en tbc Chiraw of Divine Sins |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |