|
Auteur: |
|
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=79967247 nee, ik hou niet van dit genre, maar dit kiekt ass!!! nieuw project blijkbaar, maar ben er vroeg bij signature |
|
Nummer op Myspace klinkt goed. Ben wel benieuwd wat ze voor de rest gaan brengen. |
|
welkom op het enige echte Austrian Death Machine topic! signature |
|
Ok, dit is een beetje een raar verhaal. Austrian death machine is namelijk geniaal maar qua muziek gebeurt er weinig nieuws. Ik zal bij het begin beginnen. Austrian death machine is een projectje van Tim Lambesis, de zanger van As I lay dying. Dit projectje wijkt dan ook niet echt veel af van de muziek van As I lay dying. Al is het allemaal wat minder melodieus en wat bruter. Minder genuanceerd zeg maar. Kortom, met de muziek zit het wel goed maar dat is niet hetgene dat de band geniaal maakt. Het geniale is dat Austrian death machine een totale tribute is aan Arnold Schwarzenegger. Dit komt tot uiting in de namen van de songs, teksten, samples en (slechte) immitaties van hun held. Gewoon even checken: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=79967247 (Met dank aan Snaack) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind er weinig aan moet ik zeggen. Dat Arnold gedoe is dan wel weer grappig voor een keer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben nu Total Brutal aan het luisteren (dank aan wie dank toekomt, you know who you are), en ik vind het wel geinig, al had het voor mij wat lomper gemogen. Hoe dan ook, dit zal nog wel vaker gedraaid worden. |
|
Hey_Cookie_Monster,_Nothing_Is_As_Brutal_As_Neaahhh ik ben het wat beugehoord signature |
|
Hehe, geinig wel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De nieuwe plaat van As I Lay Dying klinkt ook niet verkeerd. Normaliter ben ik niet zo weg van dit soort bands, maar "The Powerless Rise" heeft indruk op mij gemaakt. Zeker een van de betere bands in het metalcore/NWOAHM genre. |
|
ik vind Austrian Death Machine geweldig! Doet me denken aan de nostalgie van Ome Henk en consorten |
|
Ik heb niets met deze band(s) / ken het niet. Maar kwam net dit artikel via een andere band tegen op Facebook. (Er is geen As I Lay Dying Topic?) http://www.nbcsandiego.com/blogs/sounddiego/Local-Musician-Accused-of-Murder-for-Hire-Plot-206520101.html [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-05-2013 4:03] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Had 'ie evengoed aan de Austrian Death Machine kunnen vragen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wow, vreemd nieuws. Ben benieuwd naar hoe dat afloopt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
D'oh! As She Lays Dying... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
As I Want Her To Lay Dying Met als cd Frail Plan Collapse. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-05-2013 22:02] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
As I Lay Hiring Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Het was niet gelukt hé, dus meer As I Try Hiring. |
|
Gebruik je nou gewoon mijn "grap"? Je hebt gelijk hoor trouwens Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hahaha, da's toch wel een grap zeg. Ik geloof er eigenlijk geen fluit van, maar ook als hij dat echt geprobeerd heeft vind ik het een goede grap. Het mooiste nog wel dat hij dan te vet geworden is om door z'n eigen tunnel te komen. Pure comedy ! lampje |
|
Lijkt me nep. When your people matter, menstrual health matters |
|
het is een CHristen god zal em wel redden toch? signature |
|
Volgens mij ziet ie zichzelf christen-af. En ik heb geen idee wie God wel al dan niet redt. When your people matter, menstrual health matters |
Index / Heavy Metal |