|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Gave band, gisteren weer eens de demo geluisterd Halki kuolleen maan. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Die demo moet ik nog eens bestellen, maar "Sielu, Linna" is een van mijn favoriete black metal albums van vorig jaar. Erg sfeervol... |
|
quote: je zou beter es luisteren idd prima band signature |
|
Baate |
|
signature |
|
Ken het al een tijdje, prima band inderdaad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niks mis mee. Doet me denken aan Hvis Lysett Tar Oss. Fijne sfeer! |
|
toch maar matige belangstelling... signature |
|
De samples klinken goed! Morgen eens verder opzoeken. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Fuck, die nieuwe Raate is lekker. Kan onze Varg nog wat van leren. |
|
quote: Fijn album inderdaad. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
signature |
|
Is'ie meer in de lijn van de demo? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De demo ken ik niet, maar het is een logische opvolger van "Sielu, Linna" en vooral een stuk boeiender dan z'n voorganger. Lekker geluid, prima zang, lange, trage nummers. |
|
quote: Even op de to-listen lijst zetten, die veel en veel te lang is. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Demo is complete Burzum-worsahip, maar op een zeer sterke, sfeervolle manier. Het debuut vond ik na die demo eigenlijk tegenvallen. Minder burzumesk, meer 'doomy'. Maar even beluisteren en wat samples van die nieuwe checken voor ik tot aanschaf overga dan. Kast staat al vol genoeg. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Aah, oke. Dan ga ik die demo ook maar eens proberen. Het debuut ligt hier nog wel eens onder de naald, maar wordt nimmer tweemaal achter elkaar opgezet terwijl het nieuwe voor mij wel zo'n herspeel-waarde heeft. En het klinkt een beetje alsof je een nieuwe kast nodig hebt |
|
quote:Kast nr. 3. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe is erg sterk, idd in het verlengde van de vorige. |
Index / Heavy Metal |