|
Auteur: |
|
|
Amaseffer is een Israëlische band, die metal combineert met allerlei ethnische invloeden. De vergelijking met Orphaned Land gaat zeker op, al vind ik dat Amaseffer met het debuut "Exodus: Slaves for Life" in alle aspecten beter is. Prachtige muziek, geweldige zang van Mats Leven (Malmsteen, Therion, Krux) en een indrukwekkend verhaal zorgen voor één van de beste albums van 2008. Ik ben zeer benieuwd of de band het hoge niveau kan vasthouden op de volgende twee albums, want "Exodus: Slaves for Life" is pas het eerste deel van een trilogie. Review Lords of Metal Review Zware Metalen Meer info: http://www.myspace.com/amaseffer http://www.amaseffer.com Zeker de moeite van het luisteren waard! |
|
Even kort geluisterd maar ik snap de ophef niet. Het is zeker niet slecht, maar ik vind Orphaned Land toch wel véle malen beter. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat is de eerste fout al. Gave band! |
|
quote: Mwah... Track 1 t/m 6 zou toch wel een aardig beeld moeten geven zou je zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ben wel degelijk gecharmeerd van Andy, zeker sinds "Christ.0", maar ik denk dat Mats inderdaad een betere keuze is. Meer variatie vooral en ook iets meer power in zijn stem. |
|
Heb hem meerdere malen geluisterd, maar ik snap de ophef ook niet echt. Niet slecht, maar voor mij niet meer dan dat. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Volgende maand een album met Orphaned Land samen Kanaan. Las ook ergens dat hun tweede album volgend jaar zal komen [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 06-08-2016 19:45] |
Index / Heavy Metal |