|
Auteur: |
|
|
hmm ik denk dat ik het antwoord al weet... |
|
In principe is dat inderdaad illegaal ja, dat had je zelf ook kunnen bedenken. Het buzzwoord hier is Rhodium. Mail me maar voor de details. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Moeilijk punt. Ik weet het eerlijk gezegd niet precies. In principe is kopiëren voor privé gebruik (volgens mij) niet illegaal. Maar om gekopiëerde cd's uit te wisselen wel. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 05-03-2002 17:21] Dead things grow from deep inside... |
|
Je mag van je eigen cd's een reservere kopie maken, en je mag compilatie cd's branden van je eigen cd's voor in de auto oid, mits het maar voor eigen gebruik is. Meer info: http://www.bumastemra.nl/bumainternet/homepage.nsf/index2.html [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 05-03-2002 17:24] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Je mag het wel bespreken, maar niet aanbieden/verkopen etcetera. |
|
En ook gestrikt/tricked worden door iemand op een Forum En trouwens: quote: [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-03-2002 17:57] |
|
Okay dan, is er dan wellicht iemand die een reservekopie van een van mijn CDs voor onbepaalde tijd wil bewaren? Als de boel hier afbrand moet ik natuurlijk niet het origineel en de kopie op dezelfde plaats hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Administration |