|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens mij is er nog niet veel animo |
|
Ach, veel mensen zijn gewoon nog niet bekend met de kracht van de Leeuwarderse death-metal scene 11.45: restate my assumptions |
|
hehehe do not underestimate the power of the lwd deatmetal scene No meat is sweater |
|
het is dat het zowat in het buitenland ligt, en ik bijna in de zee, anders was ik wel in geweest voor een avond grinden. |
|
quote: Hmm.. Spijtig 11.45: restate my assumptions |
|
Heu, wat is dat Head & Shoulders© voor een band?? sebinsagoil |
|
quote: Het schijnt deathmetal te zijn... wel een vette naam trouwens 11.45: restate my assumptions |
|
Waar vandaan? zitten er nog lui in die ik ken ofzo? sebinsagoil |
|
quote: Geen idee, ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord.. Ze schijnen eerst Motorized geheten te hebben ofzo.. de naam weet ik niet meer precies 11.45: restate my assumptions |
|
Hahaha..nee, nou weet ik het al, die band heette eerst Martyrised. Maar jullie spelen dus ook met ons in de Gloppe? tof [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 06-03-2002 20:12] sebinsagoil |
|
quote: Motorized, Martyrized.. whatever En ja, we gaan er de beuk ingooien als het goed is 11.45: restate my assumptions |
|
nou ik hoor het wel weer... No meat is sweater |
|
quote: was wel een redelijk succes dacht ik zo ,aan het publiek te merken No meat is sweater |
|
22 maart was geweldig ! Intestterror was echt goed ! Ik wist dat ze oke waren, maar zooo goed ?! In de Gloppe word het echt beuken ! Leukere zaal ! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Slijmbal.. Trieste gast |
|
hmmmm....dat is die heeele goeie leuke drummer zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Nou nou nou, wat was het een succes. Maar ja was wel grappig, en het bier smaakte best. |
|
het kan jou natuurlijk niet bagger genoeg klinken? No meat is sweater |
|
aaaaaah en die superlekkere zanger ook nog !! zomaar beide op zm !! hihi zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: wie is u? jij hebt ons ook gezien dus? 11.45: restate my assumptions |
|
Wietse.... Trieste gast |
|
v e t t e s h i t h e r e n. |
|
quote: was dat toen die gast met zo'n stekeltjeskapsel en een darkthrone t-shirt aan? 11.45: restate my assumptions |
|
Wat zijn er weer veel optredens de laatste tijd.. en dan maar klagen dat de metal wereld ten onder gaat.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hahaha ach ja intestterror zelf heeft ook nog wat optredens in het verschiet: 20 april in Oud Bilddyk (of hoe je dat ook maar mag schrijven) 27 april in Wieringerwerf 30 april in de Wolweaze (waar dat ook maar mag zijn, ergens in friesland) 10 mei in de gloppe, het muziekcafe in leeuwarden 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |