|
Auteur: |
|
|
Ik leef dus toch gezond dan Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Goh .. oud nieuws ... |
|
Klopt idd, ik heb een lange tijd veel minder bier gedronken ( BOB voor mn vriendin ) en enkele maanden terug had ik ervan #* niercrisis! ..2X, BLOODRED!!!! Vroeger nooir last van gehad. Sinds een tijdje drink ik er twee ofzo als ik langer wegblijf. De crisissen blijven weg, leve t bier I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
8 doden in 2 weken door alkoholvergiftiging op Terschelling. |
|
quote: jah maar ze hadden geen nierstenen!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote: ziek, niet dood... maareh, tsjah, als je niet tegen alcohol kan... Je moeder. |
|
Zoals met alles Met mate is het niet slecht, vaak zelfs goed (wiet ook bijv.) Maar ja, er zijn altijd van die airheads die zich weer moeten bewijzen en zich niet in kunnen houden ... en dan wij medelijden hebben |
|
quote: zullen ze ook wel gedaan hebben As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Kijk dit is leuk nieuws.. het was al bewezen dat twee glazen wijn goed voor je waren, ik heb ooit ook ergens gelezen dat één neutje per dag goed was, dus nu mag ik elke dag: 1 neut, twee wijn en twee bier.. Proost "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Schol! I cut myself again and again to remind myself of you |
|
quote:ja maar das toch vreemd joh. V9olgens mij klopt het bier daar gewoon niet op die eilanden. Want als je nooit ziek van bier word, wordt je het op zo'n eiland. Dan ben je echt zowat niks meer na een avondje bier, dan lig je half dood. Snap ik dus niets van he ?! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: lol |
|
Bier! Helping ugly people have sex since 1894! |
|
quote: Dat is in ieder geval een minder pijnlijke dood als door nierstenen. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
quote:Dat ligt dus gewoon aan je leefpatroon he? Die lui die daar op vakantie gaan (lees: de beest gaan uithangen) slapen nauwelijks, eten alleen maar junk-food, liggen als ze niet aan 't zuipen zijn in de zon te bakken... dat is op zich al een enorme aanslag op het lichaam. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in. Nu snap ik het wat beter. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ze vinden ook allemaal van die zielige onzin-drankjes uit. Daarom zuipen mensen zich ook dood aan al die frisse zoete mix-troep. Drink toch gewoon bier, wijn of wat sterkers. Maar van al die MTV-drankjes moet ik niks hebben. En de drinkers van dat spul meestal ook niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Die zoete troep gadverdamme . Geef mij maar bier . |
|
quote: Het grappige is dat ze de hele tijd alleen maar bier drinken, niks anders. En als je dan 's avonds de frequentie nog ff lekker gaat opvoeren kan het wel es flink misgaan natuurlijk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Index / Nieuws, actualiteit en media |