IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Positieve effecten van bier (is bewezen)
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-07-2002 19:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Positieve effecten van bier

Het drinken van voldoende water is van groot belang voor het goed functioneren van uw lichaam. Zo is dit ook een goede manier om nierstenen te helpen voorkomen.

Een groot glas bier heeft hetzelfde effect. Volgens een Finse studie wordt met het drinken van twee glazen bier per dag de kans op het ontwikkelen van nierstenen aanmerkelijk kleiner.

De onderzoekers vermoeden dat het hop, gebruikt voor het brouwen van bier, voorkomt dat er niersteen vormend calcium in de urine komt.

Aan matig gebruik van alcohol houdende dranken lijken gezondheidsvoordelen te zitten. Belangrijk hierbij is natuurlijk wel dat het bij matig gebruik blijft.

Bron: American Journal of Epidemiology

Wiegen Meister !

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-07-2002 19:22 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik leef dus toch gezond dan

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh .. oud nieuws ...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-07-2002 19:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Klopt idd, ik heb een lange tijd veel minder bier gedronken ( BOB voor mn vriendin )
en enkele maanden terug had ik ervan #* niercrisis! ..2X, BLOODRED!!!!
Vroeger nooir last van gehad. Sinds een tijdje drink ik er twee ofzo als ik langer wegblijf.
De crisissen blijven weg,
leve t bier

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 19:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

8 doden in 2 weken door alkoholvergiftiging op Terschelling.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 30-07-2002 19:48 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 30 juli 2002 19:47 schreef Slechtheid het volgende:

jah maar ze hadden geen nierstenen!!!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-07-2002 19:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 19:48 schreef Kramy het volgende:
jah maar ze hadden geen nierstenen!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-07-2002 20:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:

ziek, niet dood...

maareh, tsjah, als je niet tegen alcohol kan...

Je moeder.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 21:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zoals met alles
Met mate is het niet slecht, vaak zelfs goed (wiet ook bijv.)

Maar ja, er zijn altijd van die airheads die zich weer moeten bewijzen en zich niet in kunnen houden ...
en dan wij medelijden hebben

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 30-07-2002 22:04 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:05 schreef Jenje het volgende:

zullen ze ook wel gedaan hebben

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-07-2002 22:38 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Kijk dit is leuk nieuws.. het was al bewezen dat twee glazen wijn goed voor je waren, ik heb ooit ook ergens gelezen dat één neutje per dag goed was, dus nu mag ik elke dag:

1 neut, twee wijn en twee bier.. Proost

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 31-07-2002 15:48 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Schol!

I cut myself again and again to remind myself of you

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-07-2002 15:50 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
ja maar das toch vreemd joh. V9olgens mij klopt het bier daar gewoon niet op die eilanden. Want als je nooit ziek van bier word, wordt je het op zo'n eiland. Dan ben je echt zowat niks meer na een avondje bier, dan lig je half dood. Snap ik dus niets van he ?!

zo, dat was mijn beurt dan weer

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 31-07-2002 15:50 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:38 schreef Phaestus het volgende:
Kijk dit is leuk nieuws.. het was al bewezen dat twee glazen wijn goed voor je waren, ik heb ooit ook ergens gelezen dat één neutje per dag goed was, dus nu mag ik elke dag:

1 neut, twee wijn en twee bier.. Proost

lol

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 15:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Bier!

Helping ugly people have sex since 1894!

Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 31-07-2002 15:51 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

quote:

Dat is in ieder geval een minder pijnlijke dood als door nierstenen.

P.

Wie men liefheeft kastijdt men!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 15:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 15:50 schreef sickheaddread het volgende:
Want als je nooit ziek van bier word, wordt je het op zo'n eiland. Dan ben je echt zowat niks meer na een avondje bier, dan lig je half dood. Snap ik dus niets van he ?!
Dat ligt dus gewoon aan je leefpatroon he? Die lui die daar op vakantie gaan (lees: de beest gaan uithangen) slapen nauwelijks, eten alleen maar junk-food, liggen als ze niet aan 't zuipen zijn in de zon te bakken... dat is op zich al een enorme aanslag op het lichaam.

I'm not being rude. You're just insignificant.

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-07-2002 15:57 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in. Nu snap ik het wat beter.

zo, dat was mijn beurt dan weer

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-07-2002 15:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ze vinden ook allemaal van die zielige onzin-drankjes uit. Daarom zuipen mensen zich ook dood aan al die frisse zoete mix-troep.
Drink toch gewoon bier, wijn of wat sterkers.
Maar van al die MTV-drankjes moet ik niks hebben. En de drinkers van dat spul meestal ook niet.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-07-2002 16:13 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Die zoete troep gadverdamme .
Geef mij maar bier .

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-07-2002 17:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 juli 2002 15:53 schreef helmet het volgende:
Dat ligt dus gewoon aan je leefpatroon he? Die lui die daar op vakantie gaan (lees: de beest gaan uithangen) slapen nauwelijks, eten alleen maar junk-food, liggen als ze niet aan 't zuipen zijn in de zon te bakken... dat is op zich al een enorme aanslag op het lichaam.

Het grappige is dat ze de hele tijd alleen maar bier drinken, niks anders. En als je dan 's avonds de frequentie nog ff lekker gaat opvoeren kan het wel es flink misgaan natuurlijk

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com