|
Auteur: |
|
|
Hallo allen, a.s. vrijdag in Tivoli in Utrecht: Stormrider (jaren 80 metal covers) en Action In DC (ac/dc covers). zaal open: 19:30 uur aanvang stormrider: 20:15 uur aanvang action in DC: 21:30 uur entree: geen idee ..... ???? anyway, wie gaat er komen ? wordt rete gezellig !! (btw stormrider website: http://www.marcelcoenen.com/stormrider staat ook de setlist op van alles wat de band beheerst. Marcel [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 05-03-2002 18:27] |
|
Zoals al eerder gezegd kan ik niet komen volgende keer kom ik zeker. Maar voor de geïnteresseerden: vrijdag 8 maart 2002 ACTION IN DC & Stormrider *** kaartverkoop reeds gestart *** Fasten your seatbelts: Action in DC gaat per razendsnelle tijdmachine terug naar de hoogtijdagen van AC/DC. Van Highway To Hell en Whole Lotta Rosie tot onbekendere pareltjes: het vroege werk van de hardrockers komt tot leven. De Nederlanders gaan binnenkort op toernee door Australië, Japan en Engeland. Vanavond nemen ze Stormrider mee. Deze groep giet alle hoogtepunten van Judas Priest, Annihilator, Thin Lizzy en andere metalgrootheden in één strakke set. Verzoekjes zijn welkom. Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:15 Entree: € 8,00 Na afloop: ZAP met dj’s Frenzy & Joep en vj’s Frank & Ramone Entree: € 5,00 (van de website van tivoli, www.tivoli.nl) MuayThaigerrr!! |
|
*schop* |
|
Tja, ik had eigenlijk het plan opgevat om vanavond in Doornroosje te gaan kijken... mja, degene met wie ik zou gaan zit bij haar schoonouders (ik had wat anders gekozen) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
tja dat had ik gisteren moeten lezen |
Index / Concerten |