|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Industrial/techno vind ik 9 van de 10 X saaaaaaaai Die Krupps is een van die 9 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 19:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[quote]Op 5 maart 2002 19:42 schreef Mutilator het volgende: Industrial/techno vind ik 9 van de 10 X saaaaaaaai Die Krupps is een van die 9[/quote Jij vind wel veel saai of boooooooooooooring ik vind dat toevallig wel een leuk nummer, grapig clipje |
|
HAHAHAHA Die Krüps maar dat wist je al van mij zeer, cool!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb ik gisteren ook gezien ja......... |
|
Die zanger kan net zo goed in een gemiddeld r&b nummer gaan staan met z'n arm gezwaai Hakkuh |
|
oewwwwwww Die Krupps!! Geweldig! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Heheh! Hoewel 't er maar twee waren, toch humor van je! Cheers dude! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zucht Die kinders van tegen woordig hebben dus geen respect voor de ouderen !!! Als je nix beters te doen heb dan afkraken zeg/schrijf/reageer dan niet. Na 1x begrijpen we het wel hoor [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-03-2002 23:12] Wiegen Meister ! |
|
quote: Jij is zeker Hip Hopper ? aan de manier zoals jij je naam schrijft ? Oke ik kon het weet niet laten om ff mijn gal te spuwen. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-03-2002 23:16] Wiegen Meister ! |
|
quote: Hey ouwe lul! En toch spui ik mijn mening! Speciaal voor jou een toepasselijke 'wijsheid' bedacht: "Als je maar vaak genoeg tegen je zak wordt getrapt, wordtie er vanzelf ongevoelig voor!" MASSOL! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2002 23:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LOL Spreekt gei uit ervaring ??? Of ben je op je staart getrapt nu ? LOL [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-03-2002 23:22] Wiegen Meister ! |
|
Heheh; potje dolluh kicks!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Cheers |
|
quote: Wat een schijtband. Wat een schijtclip. GADVERDAMME |
|
quote: lol hahahahaha |
|
Ik vind ze wel de moeite. Trouwens: live zijn ze véél beter dan op cd! Heb ik eind mei mogen aanschouwen. Ze speelden zowel oud als recent werk, ze zijn dan ook al zo'n 25 jaar bezig. In tegenstelling tot veel andere bands hebben ze nog steeds niet aan kracht en agressie ingeboet. Favo nummers: Metal machine music, Fatherland, Iron man(nee, geen Black Sabbath-cover!)Kunnen heel wat industrial- en electroband een punt aan zuigen! De cd's zijn de laatste dagen nog niet veel uit de installatie geweest, man dat schopt echt kont Misschien kun je je ergeren aan het slechte Engels waarin ze zingen, maar dat maakt echt de zaak niet! [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 25-07-2005 15:49] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ben er laatst toevallig achter gekomen dat ik nog 1 nummer van deze band op een cassette had. "Black Beauty, White Heat" heette het, en het is een erg gaaf nummer! Alleen ben ik bang dat de rest van de muziek me niet zo veel kan boeien. don't mistake lack of talent for genius |
|
Binnenkort weer in NL, de data weet ik zo niet. |
|
quote: Ha, leuk, die heb ik ook op cassette en inmiddels ook op mp3. Volgens mij is dat best een redelijk representatief nummer hoor... no text supplied |
|
quote: Voor de 3 en 4 CD wel ja. Ga niet de eerste 2 luisteren Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Die One-cover van Metallica is geniaal! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik draai elke weer nog wel iets van die gast. Maar ik heb ook geen idee waar hij tegenwoordig mee bezig is.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ok, dan zal ik "Paradise Now" toch maar eens in z'n geheel beluisteren. Ik dacht namelijk hetzelfde met "Zoon" van Nefilim en " Question of time" van Secret Discovery maar toch beviel de muziek me achteraf heel erg. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ze zijn weer aan het toeren om hun nieuwste plaat voor te stellen. Af en toe duiken ze ergens op om een verrassingsconcert te geven en ik kan je verzekeren: live zijn ze veel sterker dan op cd! De line-up is wel lichtjes gewijzigd: ze hebben een nieuwe gitarist, een hele jonge gast nog. Supergroep Ondertussen zijn ST en ik erachter gekomen wat hun naam wil zeggen: Krupp is een merk van machines die op werven en in de bouw gebruikt worden. Heel zwaar rollend materiaal dus Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: De cd ervoor, "Odyssey Of The Mind" , is overigens nog een stuk beter IMO. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |