|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik krijg meteen zin om flink te zoeken op "sex" anyway.. goed werk paul (en mods) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Haleluja !!! Een welverdiend voor Paul ! en natuurlijk ook de mods |
|
Prettig dat de zoekfunctie het doet. Die hebben jullie wel verdient, zeker met dit weer. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
ok ... vanaf nu is sex babes & hunks definitief gesloten voor junior members. |
|
Euh-mensen,ik ben member en ik zie het niet.How come? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Hehe, whaha....Muhahahahaah!!! Hit F5 of opnieuw inloggen. |
|
quote:Ik ben even ingelogd met een member en ik zie het forum prima. |
|
Thanks folks! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mooi, misschien komen er nu meer interessante discussies in dat onderdeel. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: ff geduld, ik ben nog maar junior P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
Een goed idee om het sex forum te verstoppen voor de niet members, kben ook wel blij dat de search terug werkt |
|
Ik dacht al..... iets is er veranderd in dit forum..... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Jullie lijken in deze actie n beetje op GoT (gathering of tweakers). Jammer. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote:Hoezo? Die fora zijn toch alleen maar een bonus? Dit blijft toch een metal-communitie en om wildgroei tegen te gaan is het wel prettig om eerst de niet metalmensen (dwz, de niet serieuze mensen als het gaat om het topic metal) er zo veel mogelijk uit te zuiveren. Iemand die alleen maar plaatjes van personen wil posten kan beter een ander forum opzoeken (zo iemand hoort ook niet op GoT thuis, dus ook daar begrijp ik het wel). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ach op zich ben je hier zo member. Hier hoef je maar 50 posts te hebben om het te kunnen zien. Verder vind ik het ook jammer dat het moet. |
|
Ik had ook idd zo 50 posts. Als je het goed wilt doen, verhoog de norm dan naar 150 of 100 posts. Je kunt op dit forum heel makkelijk aan de 50 komen. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Verhoog het naar de 10.000 Waar is trouwens nu de lijst van topposters ? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-08-2002 17:57] |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_toppost.php werkt nog steeds. Op het nieuwe forum vond ik hem niet nodig. Is ook eigenlijk maar een leuk foefje. |
|
quote: Jaja, je staat bovenaan. |
|
quote: Hmm dat is dan pas weer sinds kort .. Vargen en Raj waren me gepasseerd Ach ja .. je heerscht of je heerscht niet he |
|
[off]minimaal 50 posts om te kunnen posten :D[/off] (deed me denken aan een grapje van theo maassen) |
|
quote:Ja, maar in die 50 posts hebben we meestal al wel door hoe iemand in elkaar zit. En anders krijgt hij/zij een mailtje dat hij zich moet aanpassen of oprotten . |
|
Of de poser-status !!! Go Accipter !! |
|
quote: heh issie eigenlijk ook gebanned ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |