|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
ik kan er niet meer tegen signature |
|
Ik heb dat album een paar keer gehoord, erg repetitief maar het klinkt best goed. Die ambient stukjes tussendoor zijn ook wel leuk, maar ik vind het allemaal niet zo vernieuwend. |
|
Speelt voor het eerst nu. Ben benieuwd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Is dit een beroerde scan of heeft die hoes een supermooie textured kaft? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
niet voor mijn Suck my piss |
|
Eergisteren de tape binnengekregen, op zich best lekker, alleen zou het toch beter zijn uitgekomen op cd... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Volgens mij is het een scan, mijn versie ziet er normaal uit. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: tape? ik heb cd signature |
|
ja ik moest op de centen letten Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
signature |
|
quote: Scenepoints zijn geld waard?! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben nu bij pt III: Total Desolation, maar ik moet zeggen dat het me nog niet zoveel doet eigenlijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ga je ze verkopen dan? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Tuurlijk niet. Ik spaar ze op en laat ondertussen iedereen zo vaak mogelijk zien hoeveel ik er wel niet heb, in de hoop die aandacht te krijgen die ik altijd ben mis gelopen in mijn jonge jaren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Neh, ik ben na de eerste luisterbeurt niet echt onder de indruk eerlijk gezegd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: arme jongen :') Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Goed zo, je leert het wel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hihi de muziek deed me eerst ook niet zo heel veel, maar ik liet me dan maar lijden door de bas in een zatte bui was zalig signature |
|
Noja, meestal heb ik na de eerste luisterbeurt wel zo'n beetje een idee of het wat voor me is of niet. Dat ontbreekt hier. Maar wie weet, komende dagen nog maar een paar keer beluisteren dan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Even vraagje tussendoor.. hou je wel van Trist en/of Hypothermia? [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 25-08-2008 19:58] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik moet zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in die hoek van de blackmetal (voor zover je het nog zo kunt noemen) Ik ben meer van de Deathspell Omega, Ondskapt, Mortuus en dergelijke. Enige band die wel wat deze kant op zit, en die ik wél echt geweldig vindt, is Lurker Of Chalice. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/11047/VEGA-Alienforest-A-Sick-Minds-Hologram.html deze es proberen signature |
|
Dus je houd wel van wat afwisseling in je muziek. Vrees dat je dit dan niet opeens heel goed gaat vinden, check toch een keer Stiny van Trist, is ook beetje dit doort muziek, maar wat toegankelijker (voor zover het toegankelijk is te noemen..) en afwisselender Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ok, zal ik eens doen. Het is niet dat me dit te zwaar op de maag ligt, zeker niet. Maar ik vond het zo op het eerste gehoor een beetje gezichtsloos. In ieder geval niet iets wat ik nog nooit eerder voorbij had horen komen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |