|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja je hoort toch heel vaak dat het moeilijk is voor de vrouw om een aanklacht in te dienen en al heel moeilijk om hem te verlaten... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ze was blond toch? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
[Geen racistische uitspraken a.u.b.] [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 31-07-2002 18:18] See The Absence Behind My Eyes |
|
quote:Pardon?! [Dit bericht is gemodereerd door elessar op 31-07-2002 18:18] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hm, dat leek verdacht veel op een extreem-rechtse opmerking Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
1985 .. ach ja .. 17 ... Gothicmist ,... mwuahaha gothichuppel kip dus /./ Maar terug naar de bokser Wat een onzin om zijn vrouwen erop aan te kijken .. Raar trouwens dat het al de 4e keer is en meneer Tuur nooit een celstraf heeft gehad .. alleen taakstraffen Voortrekbeleid ? |
|
quote: Veel geld voor een advocaat denk, na 4x kan het geen toeval meer zijn. Als je nouw 1 keer onterecht wordt aangeklaagd.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Tja .. ach ... nederlands recht he .. als je rijk bent, hoef je minder lang in de bak! |
|
Op 31 juli 2002 17:55 schreef Jenje het volgende: 1985 .. ach ja .. 17 ... Gothicmist ,... mwuahaha gothichuppel kip dus /./ Ik ben niet gothic!! Mensen denken dat altijd als ze mijn naam zien maar ik heb er een andere bedoeling bij!! Uhm nogmaals ook hier jullie kennen mij niet dus oordeel niet over me!! Leer me eerst maar eens beter kennen en ga dan maar oordelen!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Argh ... |
|
Ik vind dat gezeur over leeftijd altijd wel denigrerend, dat heeft er natuurlijk niet altijd wat mee te maken. Ikzelf kom ook van 1985 en nog wel een aantal toffe mensen vant forum. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Je weet ook wel dat een aantal 'jongeren'(tussen haakjes om mezelf geen ouwe lul te laten voelen) hier prima gedijen. Maar van tijd tot tijd valt er weer zo'n eikel uit de boom ... Oh .. in dit soort situaties heb ik weer begrip voor Regillio ... |
|
Ok, nu weer onTOPPIK Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Iedere man? Bedoel je dat iedere man zijn vrouw slaat?? dat hoop ik toch niet |
|
Ik vindt dat geen enkele man zijn vrouw zou moeten slaan!! Ik heb zelf ook een vriend gehad die me sloeg en ik kan je vertellen dat dat je leven behoorlijk verneukt!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Slaan is sowieso zielig als het geen geinen is. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
tja... kijk maar naar een bepaalde ajaxied, nederlandse wet sux [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 01-08-2002 1:34] My madness, my sadness |
|
quote: mannen die vrouwen/vriendinnen slaan zijn grote zielepeieten en vooral als de man een getrainde vechter is. die tuur moeten ze onmiddellijk opsluiten in een gesticht. |
|
tuurlijk suckt ie, in zijn naam zit relligio (religie ) |
|
Handjes eraf hakken,als je er niet mee om kunt gaan hoef je ze niet te hebben ook Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Juist zo denk ik er ook over.... Hij was wel geen getrainde vechter die vriend maar hij heeft me wel lekker veel pijn gedaan waar ik nu nog last van heb.... See The Absence Behind My Eyes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |