|
Auteur: |
|
|
En... wat komt er? |
|
Leuven! Ben ik wel eens in een relax metalcafe beland! kweenie hoe die heet, zit op een plein ofzo! |
|
quote: Het Rockcafé.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
off topic: Jim -> jij zit toch niet toevallig bij de band Up The Irons of wel ? Marcel |
|
quote: ik weet nog dat ik er op een vrijdagavond was en die gozer stond in zijn uppie de zaak te runnen, zowel terras als binnen, arme gozer, toen heb ik en een vriend de muziek maar gedaan! mensen die van children of Bodom hielden hebben een goede avond gehad! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 06-03-2002 13:16] |
|
De uitbater heet Bjell geloof ik.. Sympathieke kerel, 'k kreeg er vorige keer zomaar een cocktail van.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
dat zijn de betere smijtuiters |
|
quote: EN??? |
|
Volgens mij is het gewoon een fuif... Wordt muziek gedraaid, maar er zijn geen optredens.. Vermoed ik.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: zo mogen er wel meer zijn in België! (en liefst een beetje in de buurt) |
|
quote:Oh. |
|
fuif? |
|
Da's belgisch voor feestje. |
|
VLAAMS. Niet 'belgisch'. |
|
quote: Laat ons één ding afspreken, ja: De taal Belgisch bestaat niet, er zijn 3 taalgebieden in België, hier zijn ze: - Het Nederlandstalige gedeelte : Vlaanderen - Het Franstalig gedeelte : Walonië - Het Duitstalig gedeelte : De Oostkantons, Eupen,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Godver...Leuven is zo ver van waar ik woon...zal niet kunnen komen...DAMN Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Ok. Vlaams. |
Index / Algemeen |