|
Auteur: |
|
|
Sludge/stoner/doom vanuit een van de meest onwaarschijnlijke plekken, Miami Florida. http://www.torchemusic.com/ http://www.myspace.com/torche |
|
Torche is te gek, ze hebben een soort van punky doomig iets aan de gang. Jenje je moet echt even de platen checken voordat je er iets van kan vinden, ze zijn vrij apart. Laatste plaat vind ik wat minder |
|
Ik zit al te ebayen ... in enkele nummers overheerst die punk, das minder .. |
|
Ik zou in return halen, maar alsnog heb je veel punk erin dus als je dat echt niet trekt moet je er niet voor gaan. |
|
Gaaf bandje! Torche staat samen met Pelican op zondag 12 oktober in Waterfront. |
|
de s/t is binnen |
|
Ik vond Floor (een van de leden zijn vorige band)beter maar Torche mag er ook wel zijn ja. |
|
fuckdiefuck, de s/t per ongeluk dubbel gekocht ... Iemand die em wil overnemen? Mail me maar |
|
heb het beluisterd en ik vind het niet echt lekkere stoner. Beetje makkelijk ofzo. Suck my piss |
|
Lul niet, je moet de cd kopen Van mij? |
|
haha het derde nummer klinkt al beter!!~wel een beetje blije muziek Jenje; nee bedankt, heb al te veel cd die ik niet draai. Suck my piss |
|
Gister een stuk van hun laatste plaat gehoord. Klinkt vet zeg! Maar die genoemde doom/sludge invloeden zijn nergens (meer) te bekennen. Gewoon vet rockende Foo Fighters/ QOTSA / Baroness achtige ROCK. Me like Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
s/t kopen voor 10tje? |
|
Gister aan NecRobert laten horen idd, ik wist dat die er wel wat mee kon. @Jenje: ik wil hem ook wel van je overnemen eventueel. |
|
Goede plaat overigens (die paar nummers die ik er van gehoord heb in elk geval). |
|
quote:Gerne! Heb em dubbel gekocht namelijk .. mailadres van me weet je nog? |
|
Nieuwe track: |
|
|
|
Het laatste album uit 2019 haalde mijn jaarlijst, erg gaaf album. Goede cleane zang zonder zoetsappige lijnen, heel zwaar gitaargeluid, pakkende riffs en kloppende liedjes. Voorbeeldje: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-01-2020 15:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Moeilijk gave plaat. Infierno is zo fucking heavy, jezus. Ik kan niet wachten om op Roadburn tegen die muur van geluid te hangen. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 23-01-2020 19:34] |
Index / Heavy Metal |