|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga een poging doen tot, maar waarschijnlijk wordt het 'm niet. |
|
Gister Vulture Industries in Oslo gezien. Was wederom erg gaaf alleen is Bjørnar is nog steeds erg slecht in het onthouden van de teksten. Het begin was daardoor wat klungelig en moest de bassist een aantal keer ingrijpen. Maar vanaf het derde nummer was het weer zoals ik het ook in NL had gezien. RETEGAAF!!!!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
..en de poster |
|
Inmiddels begrijp ik dat ook het Belgische Panchrysia aan dit package is toegevoegd... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Alleen de eerste 6 shows en dus niet in Nederland. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zag op de website van Dark Essence dat in Roermond Emptiness (BE) de suppport gaat worden! Ook geen verkeerde keus. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 26-10-2008 11:46] |
|
Oh, weet hier helemaal niks van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb het vanaf de site van Dark Essence dus: quote: Het staat trouwens ook op de Myspace site van Emptiness... |
|
Is nu ook bevestigd door Xander Vond Emptiness onlangs als support van V:28 in Aalst maar vies tegenvallen trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Naja, als ze de tourbus betalen... |
|
quote: Nou, een nightliner is er al, dus een backline is denk ik welkomer Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Gewoon voor de gezelligheid |
|
We hebben er zin in! Bla |
|
quote: HEUY!!!! Jij en je pilsje? |
|
GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan ga ik al naar Enslaved. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: HEUY!!!! Moet je een andere dag naar Enslaved gaan |
|
Inderdaad, Enslaved doet nog 3 shows in NL en B en deze package komt alleen in Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zou zeggen: Er is een nachttrein naar Eindhoven op vrijdag en zaterdag, en 14 november op de vrijdag speelt Enslaved in Dynamo. Of je gaat terug, of verzint een slaapplek en dan de volgende dag door naar Helheim & Vulture Industries... Opgelost Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Morgen alweer...vanavond eerst Enslaved |
|
Ik heb zin in vanavond! @ Heuy dan moeten we toch echt eens een foto maken van Hub, Heuy & Mandylion :-P |
|
quote: HEUY!!!! Dat moet vanavond toch maar gebeuren....... (*30) |
|
Zo'n Noors weekend is niet goed voor de gezondheid als je eigenlijk in bed zou moeten blijven, dus tegen beter weten in vanavond Helheim & The Vulture Industries kijken, dan maar zonder drank en met een kop als Hub & Heuy toen ze vannacht hier crashten Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Leeft Hub nog wel? Die was er behoorlijk op zijn Hubs aan toe gisteravond.. |
|
Voor de tweede keer in twee weken kregen de thuisblijvers weer keihard ongelijk: The Vulture Industries en Helheim waren super! Volgende keer dus gewoon komen naar die Azijnfabriek! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |