note: ik heb dit een hele tijd geleden gepost op een anders forum (
http://www.startrek.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=4152&forum=205&14 ) aangezien ik nogal lui ben kopieer ik het gewoon...
ik zal jullie veel gevloek besparen maar er dus een dikke kans dat er dit jaar geen dynamo open air gehouden wordt, vorig jaar was er ook geen dynamo open air, maar dat had te maken met MKZ, maar dit jaar omdat ze geen geschikte lokatie kunnen vinden.
zoals jullie waarschijnlijk wel weten wordt dynamo als sinds het begin tot een aantal jaar terug in eindhoven gehouden, vlakbij eindhoven airport (welschap) om precies te zijn, een pracht van een lokatie, sterker nog, de perfecte lokatie, waarom is er dan geen dynamo open air daar vraag je je misschien af? DOOR EEN STEL DEBIEL ZEIKERDS!!!!
door debiele zeikerd die vonden dat dynamo te veel herrie maakte, ok, er komt een nogal hard geluid van dynamo af, maar is dat echt zo erg? NEEN, er word hier ongeveer 10 meter naast een bejaardentehuis en midden in een woonwijk elk jaar circus en kermis gehouden(circus nou trouwens niet meer, maar vroeger wel) hoor je daar gezeik over? nee, en dat maakt ook nogal een kabaal(ik woon er zelf ook vlak bij dus ik kan het weten) nee, de reden waarom mensen deze "herrie"(want ik kan dynamo zelf niet echt herrie noemen...) is omdat het metal muziek is, heb je gezeik bij festivals zoals pinkpop of trance energy? nee, want dat is populaire muziek, dat is goede muziek metal is herrie, metal is eenheidsworst, OETLULLEN!! als iets wel eenheidsworst is dan is het wel popmuziek, luister maar eens naar blink 182, di-rect en sum41, lijkt precies op elkaar, bijna alle R&B, hip-hop en rap nummer zijn alleen te herkennen aan de zanger, een eigen stijl ontbreekt volledig, ook is popmuziek wel zo ongeloofelijk simpel, maar goed, effe over dynamo open air(dynamo is trouwens een metalkroeg in eindhoven, dus dynamo open air en dymano is dus niet hetzelfde)
de ruimte is dus perfect en mensen hebben gewoon een hekel aan metal, dat is het probleem, niet alleen dat, maar mensen hebben ook een hekel aan de mensen die erop afkomen, ik kan je een dig vertellen, en dat is dat al die brede, langharige, oorbeldragende, getatoeeerde gasten vaak geweldige mensen zijn, die niet agresief zijn ofzo, ze zien er misschien zo uit, maar zijn dat echt niet, ook komen echt niet alleen dat soort mensen naar dynamo open air, ook "gewone"(what's normal?) mensen komen naar dynamo open air, en hoor je verhalen over mtalbands die elkaar afknallen? (zoals al die rap-eikels wel doen)
dus, eindconclusie, slipknot zei het al met people=shit, en ga mee en verhoog met people=shit+stupid
trouwens even een theorie waarom mensen metal niet mooi vinden, in de film anadeus zei f. murray abraham(hoe heet z'n karakter ook al weer?) dat die oosterijkse koning niet muzikaal was aangelegd, dat ie niet teveel noten/akoorden teglijk kon horen, volgens mij is het ook zo met metal, mensen kunnen gewoon niet teveel tonen gelijk horen, daar zijn ze te dom voor ofzo...