|
Auteur: |
|
|
Metal feestje in Rock Cafe de Spider te Balk (Friesland). Gratis entree!!! WWW.MYSPACE.COM/MURDERMANIFEST WWW.MYSPACE.COM/DRDOOMGRIND [Edit: linkjes vernkt] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-07-2008 19:28] |
|
Feest! |
|
Moet dat nou, vast weer zo'n kleine scheitkroeg. |
|
Balk is fantastisch man! word vet! |
|
de Spider , best groot cafe heur & vooral ook erg gezellig! Ga proberen ffkes te komuh! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
brightest grindband .. hmmm .. helderste band? |
|
Idd. helder + DrDoom rare combi |
|
haha ja idd.. heerlijk helder dr doom |
|
...... en het is al weer zover. Komende vrijdag knallen in Balk! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
we gaan voor het extra gore geluid vrijdag wat nou bright |
|
Dat is jullie geraden ook.. vies vuil rammen! Super veel zin in.. en ik ga ook de split even oppikken van jullie. |
|
Balk is vrijdag in ieder geval the place to be |
|
quote: Half Balk bestaat uit metal boeren! Zelf iig aanwezig. |
|
Wat apart, mijn ouders hebben een weekendhuisje een paar kilometer buiten Balk. Als kind kwam ik er erg vaak, maar een metal-scene heb ik er toen nooit gezien.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Als de meeste mensen vakantie hebben zijn de boeren aan het werk.. dat zal het wel zijn haha |
|
quote: Heb nog familie wonen in Balk maar ze hebben daar dus zelfs een rockbar! Wel grappig metal in Balk (of all places). see you at occultfest! |
|
Ben erg benieuwd! |
|
Vanavond |
|
Sikey! nu al naar de k*nker van gister though. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik voel me ook niet helemaal fit meer |
|
We hebben toch Balk een flinke muzikaal-geweld-injectie gegeven. Heersend optreden, Balk rockt! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
metal, bier en milfs |
Index / Concerten |