|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is toch tijdens graspop ??? Ik ga heel hoogst waarschijnlijk daar heen.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
yep klopt :-(( baal ik ook van als een stier, ik ga wel vrijdags naar het campfest van graspop .... |
|
KICK !!! |
|
Dus er is een concert van Stormrider in De Deel in IJsselstein morgen, wie gaan? De Deel Panoven 10a 3401 RA IJsselstein 030-6887404 Routebeschrijving: Vanaf de A2 Utrecht/Amsterdam: neem de afrit Nieuwegein/IJsselstein. Bovenaan de afrit bij de stoplichten rechtdoor, IJsselstein in. Vanaf de A2 Vianen/Den Bosch: neem de afrit Nieuwegein/IJsselstein. Bovenaan de afrit bij de stoplichten linksaf, richting IJsselstein/Schoonhoven. Bij de volgende stoplichten rechtsaf, IJsselstein in. De volgende stoplichten rechtdoor. Bij de volgende stoplichten linksaf. Neem de eerste afslag rechts (de weg loopt in een bocht terug naar beneden). Direkt aan de linkerkant is De Deel. Parkeerterrein is aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 29-03-2002 18:02] MuayThaigerrr!! |
|
ik ga |
|
da's je geraden ja! MuayThaigerrr!! |
|
FireFox Bintmeister Lord Morgoth Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Shredhead en ik komen misschien als we zin hebben om dat takke-end te rijden (en ik zin heb om dus nuchter te blijven). |
|
Ik heb wel zin om te gaan dus... |
|
quote: geen geld |
|
Redelijk hier (geen zin om onder m'n eigen naam in te loggen, ben bij Shredhead thuis). Shredhead en ik vertrekken over een halfuurtje! |
|
Ik ben er(met vriendin) zo rond 21.30 (en ik ga wèl foto's van jullie allemaal maken..it's no use hiding ) MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb veel geflits gezien gister. Zijn er al foto's (digitale?) te zien? |
|
Hmm..de mijne moet ik nog ontwikkelen, probleem is dat ik nog 24 foto's over heb. Misschien heeft Bintmeister de zijne al/binnenkort klaar? MuayThaigerrr!! |
|
ik vond het iig kont schoppen gisteren, vooral painkiller en battle hymns Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
foto's staan in concertfotografie: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2398&page=9 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |