|
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: da hast natürlich Recht |
|
opletten Carsten! |
|
Als ik zo op de site kijk kun je gewoon met je busje de camping op? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zaterdag alweer |
|
quote: Camping en parkeer plaats liggen direct naast elkaar. en is direct naast het festival terrein! |
|
Hebben ze hier ook mooie stoffen bandjes voor dagbezoekers? |
|
Mayo ga je nou een dag of blijf je daar ook pitten? Als je een dag gaat dan is dit wel een optie maar heb niet zoveel zin om daar ook te pitten en bovendien gaat loekie sowieso niet mee. Ben nog beetje aan t dubben of ik wel of niet ga, we hebben dan ook de nacht van zuidwolde hell yeah en das ook altijd erg gezellig! bovendien moet ik vrijdag hele dag werken dus sowieso kort weekend. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 13-08-2008 15:23] see you at occultfest! |
|
quote: Ik ga alleen zaterdag, ga wat plaatjes schieten voor ZM en tussendoor ehhhrr bier drinken ofzo. Wellicht kun je ook meerijden, maar dat moet ik dan even aan Remi vragen. Er gaan trouwens wel meer bekenden heen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-08-2008 15:24] |
|
quote: Ok zou wel tof zijn als ik mee zou kunnen rijden maar als t niet lukt no problem. see you at occultfest! |
|
Aanwezig!!!! + weer een mooi report maken |
|
Nou wij gaan al op die tijd die kant op! Moet iig om 20.30 klaar zijn mooi op tied dus. Nou nog mooi weer... see you at occultfest! |
|
quote: euh? |
|
quote: Ha ha lol ik bedoel dus om 08.30 he he! see you at occultfest! |
|
quote: Hey trut jij gaat weer geilen op Dark Age!!!! |
|
quote: Hm ja maak me gek! see you at occultfest! |
|
Vanwege een kleine financiele tegenslag zie ik even van dit feestje af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Godver wat is het vroeg, 2,5 uur slaap is niet zooo geweldig. |
|
Have fun en de groeten aan Bert. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dank oe en zal ik doen |
|
Zo dat was een dolle boel alleen wel donders vroeg zeg de eerste band al om 10.00, Non-Divine stond maar voor een paar man te spelen. Heenreis was ook lachen, onze chauffeur zijn tom tom had alleen de benelux dus zijn op de bonnefooi richting duitsland vertrokken (hij had ook geen kaart mee). Uiteindelijk dus nog op tijd aanwezig om Non-Divine te zien. We hadden super mooi weer maar t was niet echt druk denk max 500 man/vrouw. Catering was erg gevarieerd: currywurst, bratwurst, patat, duitse gehaktbal en later werd er nog een pizzatent geopend. Het bier zag er niet uit, later werd er tweede bar geopend met beter bier. Gelukkig was er ook nog een cocktailbar (he Mayo)! En verderop restaurantje annex kunstgalerij die helemaal gek werden van al die metalheads in hun anders o zo rustig restaurantje, LOL! Verder heel veel dronken Duitsers, paar verdwaalde Nederlanders. Dark Age was super en Primordial heerschte! You know 50 km away Maiden is playing, well fuck Iron Maiden! Rais your hand for me, bang your head for me, are you with us! En Sabaton is gay! Duitsers zijn wel lelijk en duitse dronken vrouwen ubergeil! Helaas Overkill gemist omdat onze chauffeur naar huis wou (moest nog helemaal naar Haarlem) maar verder prima vermaakt op catrock! see you at occultfest! |
|
Dacht eerst even van dit wordt niks, eerste band veels te fucking vroeg en met maar 15 bezoekers ofzo waarvan een deel bands en een deel pers haha. Maar het viel mee. Leuk kleinschalig feestje met schone doorspoeltoiletten, wat een luxe! Dark Age was gaaf, Sabaton zijn een stelletje homo's en Primordial was fantastisch! Overkill gemist wegens gebrek aan interesse, moeheid (2,5 uur slaap de nacht ervoor was niet zo handig van mij) en een aardig uitgelopen speelschema. Bier bij bierstand 1 was te ranzig voor woorden, schuimkragen die er bruinig uitzien en waar je bestek rechtop in kunt zetten leek me niet zo gezond. Gelukkig ontdekten we later de andere bierstand en de cocktailbar waar we zelf de cocktails konden samenstellen omdat zij bepaalde ingredienten misten ghehe. Oh en dood aan die wespen, de tering wat vlogen er daar veel van rond. Kutbeesten! Al met al prima vermaakt, gezellig feestje verders en hopelijk hebben ze volgend jaar wat meer bezoekers want echt druk kon ik het niet noemen. |
|
quote: En van overlast veroorzakende skinheads. Maar donders mooi restaurantje ja, mooie tuin erbij, rustgevend kabbelend water en gave schilderijen. Oh en vergeet onze nieuwe populaire duitse vriend niet L to tha Oser! quote: Wat een overdaad aan mensen met wansmaak liepen er daar rond inderdaad. |
|
|
Index / Concerten |