|
Auteur: |
|
|
Ik ben niet zo heel erg bekend met death metal, maar volgens mij is Nervecell zeker geen verkeerde band. Het zal in ieder geval de beste metalband van Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) zijn! De Aardschok was alvast erg te spreken over dit exotische gezelschap. Meer info: http://www.myspace.com/nervecell [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2011 18:24] |
|
Arabisch? NerveGas zeker? es kijken signature |
|
Tijdje terug cd van gedownload. Vond het toen wel wat. Zal hem weer eens opzoeken. |
|
Daar woont mijn zus, leuk voor d'r kan ze ook eens naar een concertje |
|
Als ze daar concerten organiseren wel ja.. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 25-07-2008 17:01] |
|
ja hoor, ik was er in maart en toen was er zelfs een soort festivalletje, met oa korn en velvet revolver. |
|
Nou, dat valt me dan 100% mee. Nu nog goede bands dan. |
|
|
|
quote: En drank... Ik ben er in 1990 geweest en toen kon je alleen slempen in die grote hotels, kroegen ed waren er niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 26-07-2008 9:13] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
En daar is ie dan, 3 jaar na het debuutalbum "Preaching Venom". Het nieuwe meesterwerk heet "Psychogenocide" en is naar mijn inziens een geweldige plaat geworden! www.nervecell.net www.myspace.com/nervecell 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hopelijk komen ze snel weer naar Nederland, dit is echt vette heersch! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ga binnenkort voor werk naar Dubai, eens kijken of ze ergens spelen dan haha. When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh de gitarist van Nervecell, Rami Mustafa, werkt in een lokale muziekzaak naar het schijnt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Goeie plaat die nieuwe! Kan me meer boeien dan Preaching Venom. |
|
Aanrader! |
|
De nieuwe plaat Past, Present...Torture klinkt weer lekker! EDIT: Ik krijg net via YouTube reclame van TUI voor een reis naar Dubai. Dat kan geen toeval meer zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-12-2017 21:40] |
|
quote: Dat is het ook niet. Gewoon het werk van trackers. |
|
|
Index / Heavy Metal |