|
Auteur: |
|
|
Nog mensen hier die daar naar toe gaan 2 augustus? Is wel een buitenkansje om AF gratis te zien. Ze zijn trouwens een week later in amersfoort. http://www.podiumdekelder.nl/bericht/check_vast_je_agenda_want_vandikhout_gorefest_peter_pan_speedrock_en_lucky_/ http://www.schollenpop.nl/2008/index2008.htm |
|
Jazeker! Op het strand, superrrr... |
|
En ik heb er afgelopen weekend nog €20 voor betaald... |
|
quote: Maar dan heb je wel nog het idee dat je gratis binnen bent |
|
quote:Om die reden heb ik mijn bankrekening de laatste jaren goed zien slinken. Gastenlijsten zijn leuk maar daar blijft het niet bij helaas |
|
quote: Daar heb je dan wel weer gelijk in. Het lijkt allemaal zo goedkoop, maar als je de benzineprijzen e.d terugberekent is het allemaal wel duur. Ontopic: Afwezig. |
|
hmmm ben zaterdag toch toevallig al in de buurt... die misschien wel! |
|
Tjonge jonge, dat was behoorlijk dus! Eerst al zo´n mooi printje gemaakt met reisadvies van 9292ov.nl, geweldig. En op de NS dit keer helemaal geen klagen. En 12 minuutjes de boulevard aflopen is best te doen zou je denken. Vuile rukkers. D´r lag aleen nog een haven tussen, moesten we dus helemaal rond lopen, in totaal denk ik toch wel een klein uurtje aan de wandel geweest. Anyway. Daar aangekomen blijkt er slechts de helft van het programma door te gaan omdat er een podium de haven in gewaaid is de avond tevoren Het podium dat er nog staat ziet er nou ook niet uit alsof we hier te maken hebben met een organisatie die al 11 jaar aan de weg timmert en dat blijkt. Tijdens Voicst en Moke valt de stroom uit. De eerste kan nog wel een redelijke set spelen, voor moke houdt het na een nummertje of 4 op. Dan treft de organisatie nog een tegenvaller. Agnostic Front, waar toch al veel mensen zich voor hadden verzameld, blijkt vertraging te hebben opgelopen. (Zo gaan de geruchten op de dag zelf, communicatie organisatie?!) Na een onduidelijke mededeling van de veranderde line-up krijgen we dus Epica voor onze neus. Zij doen hun best en leveren nog best een goede show af. (jammer dat het nog niet donker was, want dat sfeerelement heeft epica toch wel meer nodig dan AF). Nog voordat van dik hout zal gaan beginnen hebben wij er eigenlijk al geen zin meer in. De regen heeft weer eens ingezet en dit samen met een briesje van zee maakt dit toch behoorlijk fris. Wij besluiten om naar huis te gaan. Want aan de hand van ons OV printje zouden toch nog een trein naar huis moeten kunnen krijgen als we, volgens de nieuwe line up, max. 15 minuten AF gaan zien. We laten het erbij zitten en zien alle Epica fans nog vol goede moed het strand oplopen.... 2 bad 4 u. Nu blijkt de organisatie kort na ons vertrek er volledig de stekker uitgetrokken te hebben, aangezien het langer doorspelen onverantwoord was. Schollenpop is een leuk initiatief, maar kwam op mij (ook qua uitstraling) amateuristisch op mijn over. Dat had ik niet verwacht en daarmee is ook wel een stuk van de teleurstelling verklaard. D´r ging zoveel mis.....volgend jaar beter! (nog een lift gehad van een ``Epica`` stel uit Emmen, te gek bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 04-08-2008 22:45] |
|
wha gelukkig ben ik dan niet gaan wachten op AF. Gelukkig stopt lijn 24 (de bus) dichter bij, en was die bus zo goed als leeg omdat niemand dat schijnt te weten. Daar aangekomen (net na Voicst) is het weer onwijs kut, na rondvraag blijkt Meuk met soundcheck bezig te zijn, en het programma flinke vertraging op te zijn gelopen. Na 15 minuten opbouw van Meuk gezien te hebben hebben we besloten 'm te nokken. Dus niets gezien en weer zu Hause. Het is Vast een leuk festival bij mooi weer. |
|
heb je alsnog voor de bus betaald voor deze zooi ongeregeld (als ik het zo lees) op de site staat een troost dat van dik hout de volgende keer nog wel wil spelen, LOL Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Schollepop is ook een beetje een opkomend festival, het was altijd niet echt groot, maar laatste 2 a 3 jaar steving aan het groeien, vond het ook wel jammer om te zien omdat het te groot aan worden is en daarmee toch wel wat van de kleine gezelligheid verdwijnd. Maargoed zoveel kan ik niet over dit jaar zeggen omdat ik er niet was. Edit: en dat die tent er niet uitzag kwam volgens mij omdat die de dag eerder weggewaaid was [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-08-2008 11:33] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als ik het zo lees weinig aan gemist maar hier in de regio ook totaal geen promotie van gezien. Was toch lullig AF in je achtertuin en het niet weten... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Yes, op de gastenlijst in A'foort, komt het toch nog goed! |
Index / Concerten |