|
Auteur: |
|
|
Deze Canadese band werd in 2001 opgericht onder de naam The Hollow. Na wat bezettingwisselingen besloot zanger en drummer Matthew Von Wagner de bandnaam tot die waaronder ze nu het debuut A Stimulus For A Reason uitbrengen. En daar word ik er vrolijk van. Alpha galates laat zich duidelijk inspireren door Tool. Voor mij klinkt dit een beetje als het boze broertje van die band. Waar Tool op Lateralus en 10.000 days de wat zweverige kant op gaat pakt Alpha galates het een pak heavier aan. A stimulus for reason staat bol van dezelfde soort donkere spanning die we ook van Tool kennen. De zang van Matthew heeft ook eenzelfde soort emotioneel bereik als dat van Maynard. Maar Matthew schreeuwt zijn frustratie meer van zich af. Het riffwerk is ook lekker heavy. Tool fans moeten dit zeker eens checken. http://www.myspace.com/alphagalates Bekijk de nieuwe video ook direkt even. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Niemand? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Rein, ga je homo erotiek eens in andere topics spammen :') |
|
Ik geef die jongen alleen maar een vette tip. ik weet dat ie naast zaadbands ook goede bands luistert, en deze band is gewoon weer een parel voor zijn collectie, zijn hardcore aanwinst van 2008. Fuck the world and fuck you |
|
argh hij heeft H2O al deze band valt wel mee, een beetje vrijblijvend maar ok. signature |
|
*schop* Laat verder iedereen deze band links liggen? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
staat in mijn top 10 tot nu toe |
|
En terecht. Hij kon bij mij ook nog wel eens erg hoog eindigen. Ik vind het een echte groeiplaat. Ik moet wel zeggen dat de Tool invloeden best meevallen. Ze zijn ontegenzeggelijk aanwezig maar ze overheersen niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Heavy Metal |