IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Star Industry
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 31-07-2002 15:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nou,onlangs was er in het lokale JH een optreden van Star Industry.Helaas moest ik gedurende hun gig tappen en heb ik alles alleen maar gehoord.Achteraf heb ik -gelukkig- nog leuk met hun staan tetteren.Later kwam de vraag in me op of er veel mensen zijn dieal van de band gehoord hebben en wat ze er van vinden.
Mijn mening: they're GREAT!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 31-07-2002 15:45 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

als je nou eerst uitlegt wat van muziek het is en een URL geeft...

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 31-07-2002 15:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Sisters of mercy achtig en ga es een kijkje nemen op www.starindustry.com

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 15:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 15:48 schreef IceQueen het volgende:
Sisters of mercy achtig
Nieuwe of oude The Sisters of Mercy?

I'm not being rude. You're just insignificant.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 31-07-2002 15:51 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Meer jaren '80 "Sisters..." als je 't mij vraagt.
't Is in elk geval een ERG goede band met aardige groepsleden!!!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2002 17:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb ze al een paar keer live mogen aanschouwen, en ik vond er niks aan, vreselijk saaie cliché wave gothic als je t mij vraagt eigenlijk, enne ik word ziek van de enorme promotie die Purple Moon rond deze band voert, terwijl er eigenlijk niks waard is om te promoten...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 13-09-2002 16:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Is er nou niemand die Star industry goed vind????

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-09-2002 16:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2002 16:10 schreef IceQueen het volgende:
Is er nou niemand die Star industry goed vind????

Jawel ikke

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com