|
Auteur: |
|
|
als je nou eerst uitlegt wat van muziek het is en een URL geeft... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Sisters of mercy achtig en ga es een kijkje nemen op www.starindustry.com Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Nieuwe of oude The Sisters of Mercy? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Meer jaren '80 "Sisters..." als je 't mij vraagt. 't Is in elk geval een ERG goede band met aardige groepsleden!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb ze al een paar keer live mogen aanschouwen, en ik vond er niks aan, vreselijk saaie cliché wave gothic als je t mij vraagt eigenlijk, enne ik word ziek van de enorme promotie die Purple Moon rond deze band voert, terwijl er eigenlijk niks waard is om te promoten... |
|
Is er nou niemand die Star industry goed vind???? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jawel ikke I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Index / Muziek algemeen |