|
Auteur: |
|
|
WOW! dit is sterk materiaal zeg!!! Wat een atmosfeer de nieuwe is net uit, en hij is ontzaggelijk zterk http://www.myspace.com/withered signature |
|
Yep, vette shit. Ben benieuwd naar het nieuwe album! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sorry, ik trek het niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Jammer joh, hij is al verdeeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ist waar? good for jou! signature |
|
quote:Neh, iemand anders is de gelukkige Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godver wat is die nieuwe cd vet . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hier hou ik wel van. Volgens mij heeft dit veeeel potentie. Aparte combinatie van black/death en sludge met een enorme dosis sfeer. Vaker luisteren dit. |
|
Ik ben zwaar onder de indruk van het nieuwe album, Dualitas. De mix tussen death, black en sludge komt steeds beter uit de verf. Wat mij betreft geeft Withered een band als Arkhon infaustus een "run for their money". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Iemand het nieuwe album al gehoord? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jawel, vond hem wel okay, moet hem nog eens luisteren maar klonk niet verkeerd. |
|
godverdomme zeg, wat een brute boel! signature |
|
Moet zeggen dat ik hem vreselijk vet vind. Is het vorige werk een beetje vergelijkbaar met Dualitas? |
|
geen idee eigenlijk signature |
|
quote: quote: ??? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
oja ja, het vorige was nog niet zo lomp, had nog iets meer Zweedse black invloeden vinnek het vorige album dan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-01-2011 14:41] signature |
|
Ik vind die nieuwe erg vet, in ieder geval, mooi bruut (snel en traag) maar wel met nog wat subtiele melodie. Curieuze mix van stijlen, ook. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmm, hier ben ik wel erg benieuwd naar. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind het nogal tegenvallen met de sludge en black, het is vooral deathmetal wat de klok slaat. Gemiste kans. |
|
Voor de liefhebbert, Withered optreden in mei in Montreal. Geluid is niet al te best, maargoed http://www.hardtimes.ca/withered2011live [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 10-05-2011 20:44] |
|
Nieuwe plaat is erg gaaf. Hier te streamen: Grief Relic |
Index / Heavy Metal |