IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Trigger The Bloodshed (ongemeen harde Britse DeathGrind) op Metal Blade Vorige pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-09-2008 19:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

beetje jammer van de zanger. Voor de rest is het top!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-09-2008 19:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Suicide Silence heb ik een paar maanden geleden live gezien en daar was ik niet zo kapot van eerlijk gezegd. Vanavond Trigger The Bloodshed kijken in het voorprogramma van Meshuggah, dus ik hoop dat deze jongens live iets interessanter zijn dan SS.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2008 0:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Net terug van het concert.

Trigger the Bloodshed is echt bruut spul zeg

Ik snap de vergelijking met Suicide Silence eerlijk gezegd totaal niet. SS vond ik niet zo bijster interessant toen ik ze een paar maanden geleden live zag, maar TTB is toch wel een heel ander verhaal. SS is meer hardcore met een DM laagje, maar TBH is gewoon rechttoe rechtaan brute DM, beetje Cannibal Corpse meets Behemoth. Snoeihard, al is het niet overdreven snel of zo, meer groovend als een tiet. En live klinkt het super

Wel erg jonge gastjes trouwens, die bassist lijkt wel 16 of zo Deze gasten zie ik nog wel mooie dingen doen in de toekomst. Zanger heeft trouwens een hele goede strot, zowel grunt als krijs.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2008 0:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik zie nu trouwens dat die zanger op de foto die Hypnos in de opener postte totaal niet lijkt op de gast die nu op het podium stond. Hebben ze een nieuwe zanger of zo? Of heeft hij gewoon zijn haar en baard laten groeien?

Van mijn (niet al te geweldige) telefoon-cameraatje:





[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-09-2008 0:23]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 11-09-2008 0:37 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Lijkt me een andere... Degene die jij post heeft namelijk ook zn armen niet vol kleurtjes getattoeerd


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-09-2008 0:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Net even nagekeken, ik zie op wat oudere sites 4-mans band staan maar ze stonden met z'n 5-en op het podium, dus ik vermoed dat ze een nieuwe zanger hebben aangetrokken. Wel een schot in de roos dan, want die gast heeft echt een enorm brute strot.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen