|
Auteur: |
|
|
Hey mensen, Ik ben bezig met een nieuw projectje, niks revolutionairs, maar het luistert naar mijn bescheiden mening lekker weg. Ik heb het eerste nummer nu redelijk af, en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Dus vandaar maar even een topic aangemaakt Het is een begin, ik vraag me vooral af hoe andere mensen erover denken. Cheers! http://www.myspace.com/omegaholland |
|
niet echt mijn stijl maar klinkt best goed verder Je moeder. |
|
Hey, bedankt altijd prettig om de eerste reactie in een positieve context te zien! |
|
nu hopen dat het niet de enige is treouwens wel wat dof geluid maar voor een eerste nummer is dat niet echt een enorm minpunt natuurlijk Je moeder. |
|
Je hebt nog gelijk ook, hahah enige reactie :p Maar goed, 2de nummer in aantocht, volgende week op myspace! [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 08-08-2008 21:54] |
|
Ik vind alleen het gitaargeluid ietwat dof, maar wel een fijn geluid, doet me een beetje denken aan crest of darkness. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja er zijn meer mensen die het ietwat dof vinden, ik vind het ook wel een fijn geluid. Ik had nog nooit van crest of darkness gehoord, maar ik zie de vergelijking wel (ik neem aan dat je refereert naar het gitaar geluid) [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 13-08-2008 21:16] |
|
Klinkt gaaf, lekker grimmig. Zang is vet, maar al te vaak hoor ik bands met bagger zang terwijl de muziek wel goed is. Ander pluspunt vind ik dat de drumcomp wat op de achtergrond is gelaten. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 13-08-2008 21:26] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bedankt! Dat heb ik zo bewust mogelijk gedaan met die drums. Ik heb geprobeerd om het zo luisterbaar mogelijk te maken, want ik snap de frustratie van drumcomputers ook wel. 2de nummer komt er als het goed is morgen op te staan. |
|
Goodbusy kevin! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Yep. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als het goed is, staat het 2de nummer op de myspace, hij zei dat ie nog aan het processen was, dus geef het een uurtje. www.myspace.com/omegaholland Cheers! [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 14-08-2008 20:42] |
|
3de nummer online |
Index / Heavy Metal |