IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Onderdelen van het forum
Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 31-07-2002 20:56 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Hoe komt het dat ik het Onzin-gedeelte vaak niet zie? En hoe komt het dat ik nu ook al het Sex-babes-hunks gedeelte niet zie? Is mijn pc net zo gek als ik aan het worden? Of is dit een of ander nieuw beleid? Kan iemand me dit uitleggen s'il vous plaƮt?


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 31-07-2002 20:58 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-07-2002 20:58 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Je kan deze 2 onderdelen alleen zien als je bent ingelogd en minstens 50 posts hebt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 31-07-2002 21:00 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ik dacht al dat er iets aan de hand was met Onzin, maar wordt het S-b-h gedeelte ook al zo misbruikt? Is dit niet erg streng??
(En verdomd, ik heb dit topic net gepost en wat staat er in de index?? Jawel, de complete inhoud.)


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-07-2002 21:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 21:00 schreef Paulien.broeren het volgende:
Ik dacht al dat er iets aan de hand was met Onzin, maar wordt het S-b-h gedeelte ook al zo misbruikt? Is dit niet erg streng??
(En verdomd, ik heb dit topic net gepost en wat staat er in de index?? Jawel, de complete inhoud.)


Nee dat is niet streng..wat mij betrefd mag het nog strenger!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 31-07-2002 21:02 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Je was waarschijnlijk niet ingelogd!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2002 22:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen