|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand misschien een site waar ik spikes kan bestellen. Alvast bedankt |
|
the only pleasure is pain |
|
|
|
Effe een koe slachten en bij de ijzerboer langs gaan voor bouten en moeren, slijptol erlangs om ze lekker scherp te maken. |
|
nou ehm ik weet nie waar jij winkel. maar bijna elk winkel die ik binnen treed in antwerpen..verkoopt ze (goedkoper dan large) " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
spikes.. ik heb iets van 7 spike banden van klein tot super groot maar www.large.nl is een goede metal bestel site ps. rockamerica iin amsterdam is ook goed voor die dingen Godverdommen.. |
|
quote: Ik woon in Zoetermeer Hehe zegt dat genoeg ? [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-03-2002 21:25] |
|
nog een mailorder is die van nuclear blast, daar vind je der ook veel. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
tegenwoordig verkopen ze die overal waar men linkin park kent Je moeder. |
|
Probeer Amsterdam eens. Zit zo'n zaakje aan het begin van de Kalverstraat, weet de naam alleen niet. Waar ze al die t-shirts hebben en waar ze geen nederlands kunnen. |
|
dat is toch helemaal hip nu,,je kan ze zelfs bij de H&M krijgen |
|
quote: rock america is dat... kheb zo'n mailorder gids thuisliggen... die lui die snappen nix en na drie maanden en 20x bellen zeggen ze dat ze 'niks weet van' Je moeder. |
|
Sja, ik zou er nooit iets bestellen. Maar als je in de winkel bent kan er weinig mis gaan met kopen. |
|
Ik heb daar 1 jaar terug een tshirt bestelt........NOG NIET BINNEN En ik zal hem denk ik ook niet binnen krijgen Godverdommen.. |
|
ga dan naar Den Haag. HightTech verkoop die dingen armbanden ook (kan je meteen langs Rocky Roads, een metal-cd-zaak in dezelfde straat). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Rocky Roads is geloof ik wel ok ja. |
|
quote: ja, met die verschrikkelijk enthousiaste verkoper Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: wat er in die gids staat hebben ze veelal niet eens in de winkel... kvraag me af hoe die lui ooit iets verkopen op die manier... en tziet er ook zo geweldig professioneel uit... Je moeder. |
|
quote: LOLLL!!!!!!! maar wel goed zaakje |
|
Men neme een fiets men rijd naar de dichtsbijzijnde doe-het-zelf-winkel men kope een doos HELE GROOT SPIJKERS met neemt twee zwarte polsbanden men doet de spijkers door de polsbanden en klaar is kees Veel heerschender én goedkoper! (En gevaarlijker!!!!!!!) Ik, Wil Schuurman |
|
En gevaarlijker ja. |
|
quote:Ja en als het dan tegenzit, zitten die spijkers met kop en al in je eigen arm (auw). |
|
Ik heb een hekel aan mensen die met spikes rondlopen.....bedoel hier dan vooral op concerten mee |
|
quote: Nah, niet zo heel erg. Ik heb een hekel aan mensen die in de pit gaan staan met spikes Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Precies ja dat is nog erger.....maar ja daar heb je een mooie oplossing voor *krrt* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |