|
Auteur: |
|
|
Murder Syndicate is een nieuwe Nederlandse death metal band opgericht door (ex-)leden van Desensitised, Cliteater en Defcon One. De band zal in september in de Toneshed studio ism Erwin Hermsen hun eerste CD "Rage and Retribution" op gaan nemen. Vanaf oktober zullen er nummers op de My Space pagina te beluisteren zijn. In een video-interview vertelt de band meer over de aanstaande CD, naamsverandering en er zijn wat stukken repetitie te beluisteren / bekijken om alvast een voorproefje te krijgen op de nieuwe CD. Hier te bekijken: www.myspace.com/murdersyndicatemetal |
|
en nu maar hopen dat dit wel gaaf wordt. bruter dan tmdc is het iig al wel. Fuck the world and fuck you |
|
Studio report hier te lezen: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=353822498&blogID=431559695 Eerste nieuwe nummer(s) halverwege oktober op My Space! |
|
signature |
|
lolbroek... |
|
Klopt! Maar hoe heetten jullie eerst dan? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2008 14:10] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: |
|
quote: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Desensitised dus, met je seksie knipoog |
|
quote: Dat haal ik absollut niet uit die zin die jij quootte! Bij de youtube video kreeg ik geen geluid, dus ik kan het verder niet checken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik snap je ja |
|
Nu had ik wel geluid! Je hebt gelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
signature |
|
klapt er lekker in! Een kleine snol zit zo vol. |
Index / Heavy Metal |