|
Auteur: |
|
|
Binnenkort ook een geheel nieuwe website, nu is hij nog under construction. Gelijk met de CD zullen er ook nieuwe shirts (2 designs, beide in twee verschillende kleuren verkrijgbaar) en girlies te krijgen zijn! Voor meer info: darkdayrising@hotmail.com Anthems of Ancient Splendour Comes Near |
|
er staat me iets van bij dat ik ooit met jullie opgetreden heb.. Mijn band heette Sect.. Zegt het jou iets |
|
quote:volgens mij kan je de oude nummers van de demo d/l bij mp3.com REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:SECT!!! wat was die band bruuuuuuuuuuuuuuuuuut!!! zo jammer dat het maar zo kort heeft mogen duren die strot van pat.... p.s. ik ben al tijden op zoek naar de demo... is die nog verkrijgbaar??? eventueel op mp3 is ook goed :D [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 01-08-2002 9:35] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Haha, gaaf dat je ons zo vet vind We hebben wel een demo opgenomen, maar voordat die uitgebracht kon worden zijn we uit elkaar gegaan.. Ik ga nog steeds zeer goed met de andere gitarist om, en hij heeft nog meerdere versies van de demo liggen. Hij moet ook nog steeds een exemplaar voor mij branden, dus dan vraag ik wel gelijk of hij er een voor jou brandt ok! Mail me maar voor verdere info (gewoon op het linkje clicken) en om je adres door te geven waar ik de CD naar toe kan sturen! |
|
quote:u hebt meel! tja het was inderdaad wel redelijk rap voorbij voor sect. heb jullie geloof ik 2x mogen aanschouwen... vooral die keer in rijssen (daar was het geloof ik) waar jullie in die witte overals met maskers optraden (afgezien van pat dan). dat was echt te vet REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Pfff die overals, fucking heet man! Zeker met die maskers op, hadden we zwarte thermomutsjes onder aan -- zweetsmiley En we waren al best een tijd bezig, alleen niet onder de naam Sect.. Eerst heetten we Mordax.. Aan de ene kant vind ik het jammer dat we uit elkaar zijn, aan de andere kant had ik ook een goede reden om te kappen.. Ik ben nu ook weer materiaal aan het schrijven voor een 'nieuwe' band Alleen nog even een Patrick-kloon vinden Misschien ga ik trouwens een projectje doen, Pat wil dan ook inbrullen.. Maar dat merk je dan wel Maar ik ben gruwelijk offtopic.. |
|
tijd voor een nieuw topic mordax ken ik nog van naam.... wilde ik een keer in hedon laten spelen toen ik daar nog hardcore shows organiseerde.... maar nooit wat van gekomen.... dr was ook heel even sprake van dat pat zou gaan grommen in wat de nieuwe Bloodlust moest worden nadat de oude Bloodlust uit mekaar was gegaan. maar dat is er nooit van gekomen ps ik deed nix in bloodlust maar het zijn allemaal maten van me. deed alleen de website einde offtopic denk ik maar :D [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 01-08-2002 16:12] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
Index / Heavy Metal |