|
Auteur: |
|
|
beneath the massacre rost cryptopsy tot pulp Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wow, vette line-up en bij mij om de hoek! |
|
Ah vet! M'n broer woont in de buurt, dus heb ik gelijk een slaapplek |
|
Das vet !! Als er geen belgische datum komt waarschijnlijk wel aanwezig !! |
|
Tivoli is lekker bezig zo, vette bands man. Misschien ook wel aanwezig |
|
quote: Hasselt |
|
Zin in!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hasselt is dan weer wat ver. Dus ik denk dat ik gewoon naar Utrecht ga. Enige minpuntje is dat ik vrijdagochtend om 7 uur moet werken .... Eens kijken of daar niks aan te doen is. |
|
Ik ben hier bij |
|
Trigger The Bloodshed op Ieperfest gezien, harde band. |
|
Benieuwd wie hier achter zit. Tivoli staat niet bekend om z'n ruime metalaanbod. Heel Utrecht eigenlijk niet |
|
quote: Da's dan nieuw, want in de jaren dat ik er woonde (jaar of 8) waren er toch zat goede metalbands te bewonderen. Misschien ken je Utrecht gewoon niet goed? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik woon er nu zo'n 5 jaar en denk dat ik de stad goed genoeg ken. Mja, je hebt wel gelijk wat betreft kleinere bands. Die spelen met enige regelmaat in dB's en af en toe in Stairway of ACU. Maar de grote podia laten het behoorlijk afweten. Bij de Tivoli's staat voor de komende maand alleen Sonata Arctica aangekondigd en EKKO doet nauwelijks aan metal. Ter vergelijking: in Arnhem wordt bij Luxor en Willemeen veel meer metal geprogrammeerd. Maar ik moet niet zo klagen, met OV kom je (bijna) overal |
|
Als je even een treintje pakt 6 minuten kan je ook naar Houten, in de Chipolata zijn meerdere vette fests per jaar met enkel exclusive shit. Denk aan Houten Deathfest, Beyond the Abyss, eind december een gore-grind avond en begin december een hardcore/grind avond |
|
quote: +1 Zéker aanwezig! |
|
quote: Ik zei al, met OV kan je die concerten erbij rekenen. Maar ik had het alleen over Utrecht. Goed bezig, daar in Houten overigens. |
|
Hmm, Utrecht is sowieso redelijk centraal, dat maakt het al veel aantrekkelijker om af te komen naar dit festijn. Sowieso dat inmddels Cryptopsy en BTM sowieso zeker niet alleen 'metalheads' trekken. |
|
Ook heen waarschijnlijk, als de trein het toelaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wat vonden we ervan? TTB: Niet te doen Ignmaopasdog;gha aeioguhbguierbgasd: Gewoon, niet te doen. BTM: Strak, Goede setlist keuze; Nevermore, The Systems Failure. klonk iets minder technisch dan op plaat maar dat was wel fijn. Crytopsy: een van mijn eerste 'hardere' bands, grind/deathmetal zoals het moest. Maar zo moet dat dus niet. gitaargeluid stond te hard en een nummer als 'We Bleed' kwam naar mijn idee niet geheel tot zijn recht. Dus maar falafel in mn waffel en trein eerder gepakt. |
|
Enkele foto's van het concert online op http:/www.metalkrant.net/fotoshots.htm www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ik vond de eerste 2 bands goed te doen.BTM vond ik geweldig.En Cryptopsy was gewoonweg bruut. Heb het erg gezellig gehad met bekenden. Jammer dat het al zo vroeg afgelopen was. =) |
Index / Concerten |