|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
cat /dev/urandom | mail -s "Hoe snel" webblaster_wim I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: what the fuck??? heb helaas geen latijns gehad Oud Vuil. |
|
quote:Latijn heet dat, zonder s Ik wel trouwens. Maar eh.. dat was een Linux commando om een oneindige reeks willekeurige tekens te genereren en door te sturen naar het E-mail adres webblaster_wim (okay, dat kan dus niet) met subject 'Hoe snel'... Sorry, op het werk zitten met dit weer is af en toe erg vervelend... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ga morgen maar eens bellen, om voor elkaar te krijgen, dat ik naar cable broadband basic overstap, ipv cable basic, wat ik nu heb. als het goed is, ga ik dan van 5 k naar 16 k voor 2 euro meer (29 euro p/m). iemand ervaring met broadband basic? Oud Vuil. |
|
jeez ken aan mij leggen hoor maar wat is er zo breedband aan 5kbs... ik vindt het al irritant als ik beneden de 30 zit met downloaden My madness, my sadness |
|
Tsja, je kan ook net als ik een Chello abonement nemen. En sinds juli ongeveer nog maar 2 weken internet hebben. Verder constante storing gehad, sinds begin december, toen konden we pas de boel laten afsluiten ivm contracten enzo. Nu zit ik fijn met een inbelverbinding thuis We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
wow ik heb ook chello en ik heb ect maar heel weinig last van storingen (vanavond toevallig nog) heel hard schelden helpt bij die mensen overigens wel My madness, my sadness |
|
hoe wil je ze uitschelden als je na 2 uur nog steeds niet door de wachtrij van de helpdesk bent? Gelukkig heb ik hier op mijn stage nog wel gewoon snel internet We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Gebruik al een tijdje broadband premium.. en bevalt prima hoor.. zitten naar ik begrepen heb niet zoveel mensen op kabel internet hiero dus dat scheelt natuurlijk.. maar de beloofde snelheden haal ik wel.. dus kan niet klagen. |
|
ja dat is het hem, heh. bij cable moet je de bandbreedte delen met degene die aangesloten zijn in hetzelfde gebied. zeeland is dus zwaar okee en de randstad dus niet. maar ik bedoel dus niet premium. je hebt 3 types bij casema/wanadoo. cable basic (heb ik dus) 27 euro cable broadband basic( wil ik dus) 29 euro 95 cable broadband premium (te duur) 45 euro. Oud Vuil. |
|
Het vervelende hier is dat alleen wanadoo basic is te krijgen. Omdat er verder geen andere keuze is behalve telefoon heeft het hele dorp wanadoo basic. Met alle gevolgen voor de al zo trage snelheid.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Chello s*cks, iedere keer pleurt mijn contact met de server weg en als je dan de klantenservice probeert te bellen "zijn ze er niet".De hele middag gebeld, maar er werd echt niet opgenomen. Ik kreeg pas de volgende dag iemand van de klantenservice aan de lijn A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Ik heb er geen last van want ik heb skynet Metal heerst |
|
quote: skynet, what the hell is dat? Oud Vuil. |
|
quote: Laat ik het zo zeggen.. woon in een wijk met flats.. dus zullen wel redelijk wat op een kabeldoos zitten.. maar ik haal de snelheden.. dus met basic zal dat ook wel lukken.. je moet gewoon niet het DEMOS systeem hebben (de oude dingen).. die zuigen nl veel erger. de nieuwere COM21 werkt gewoon veel beter (is ook wat UPC enzo gebruiken.. en die kunnen 200K halen.. dus...) basic snelheden zul je ws wel halen.. de rest van de capaciteit knijpt wanadont voor je. |
|
quote: tis dat je er over begint. dat is ook zoiets, ik had al jaren zo'n grijs demos ding en die ging kapot en toe kreeg ik dus die witte. maar na veel gelezen enzo te hebben blijken die witte idd te zuigen. en DAT lees je nergens op die casema en wanadoo sites, na bellen met de helpdesk bleek ook dat die zwarte modems beter zijn en sneller, je hebt dus alleen een netwerk kaart erbij nodig, niet te geloven dat je niet kunt kiezen als je op de kabel wil. Oud Vuil. |
|
Whahahaha, ik heb ADSL en never nooit ergens last van ... (behalve als ik echt snel iets wil downen ) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Het belgische equivalent. Ze brengen de enen en nullen daar met postduiven van pc naar pc. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik heb ook ADSL en geen enkel probleem ( op die verotte datalimiet na ) Ik kan downloaden met 30kb p/sec maximaal... Wat ik al 3 keer heb gered Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Niks geen last hier. Gewoon een 56K-modempje, dat werkt beter dan de andere shit! |
|
@home kabel hier. Al 2 maand geen downtime meer gehad (en daarvoor nooit langer dan 2 uur) Haal constant tussen de 100 en 300 kb/s Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Vroeger had casema alleen demos.. dat systeem werkt op zich ook wel maar is veel meer afhankelijk van de hoeveelheid mensen die online zijn omdat die geloof ik gewoon std een partitie van de bandbreedte wegzet voor elke user die online is, of die gebruikt wordt of nie. COM21 (de zwarte) hebben ze later geintroduceert toen bleek dat DEMOS niet meer toereikend was. Maar dat zullen ze natuurlijk niet zeggen op casema/wanadoo |
|
quote: die com 21 kan tot 600kps aan tenminste hoger heb ik nooit gehaald My madness, my sadness |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |