|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik krijg die myspace pagina niet aan de gang met die link. Het zou zoiets als dit moeten zijn: www.myspace.com/bandnaam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed, ik snap het. dit is natuurlijk te hard en te real voor al die metalfags hier, ze zingen dan ook niet over draken, naakte wijven,mongolen in kilt, piraten of andere debiele hippie metalfag shit.gooi er maar weer een slot op! Fuck the world and fuck you |
|
quote:aids, er ging iets niet goed met plakken.moment. Fuck the world and fuck you |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Jezus man, topic is net 10 min. open @ spectre: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=35724716 |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sorry voor de fuck ups met het linkje. Als ik ooit nog eens een band begin dan wordt het een muzikale hardcore mayhem, een kruising tussen SOD, MOD, INSULT, INHUME, Pitboss2000 en ONElifecrew. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:wat zit je dom te lachen rund. ik heb in genoeg grind bands gebruld, fag. dat er niks van de grond is gekomen, boeiend. Ik verkoop tenminste geen rotzooi zoals CHD. Fuck the world and fuck you |
|
hehe, je bent wel ontopic dat wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Boeiend, ik hap weer eens. leuk voor jou heb je je lolletje weer gehad. maar goed, Insult is echt vet. naast INHUME geen band meer tegen gekomen die het kunstje net zo gaaf deed als hun. Shows waren zoals je op het filmpje op de myspace site kunt zien ook erg vet. Harde shows! jammer dat ik er nooit een heb mee kunnen maken. Als er nog eens iemand is die opnamens van ze heeft, of die shit die op youtube staat op een dvd zou kunnen rippen, dan zou ik dat erg fijn vinden! Fuck the world and fuck you |
|
goeie shit ja! zie trouwens ook nu pas dat het een NL band is. jammer dat ze gekapt zijn. cd's zijn zeker ook nergens meer te krijgen? Je moeder. |
|
de verzamel cd wel, volop nog volgens mij anders moet je die gasten even mailen, ik dacht dat de drummert iig de myspace shit beheerde. je krijgt iig wel mail terug. Ik wil anders ook wel even kijken of ik m voor je kan fiksen, dat moet wel te doen zijn. de 7inches zijn allemaal weg hehe. Fuck the world and fuck you |
|
vinyl doe ik toch niks meer mee. verzamelcd klinkt goed, nu nog geld fixen, dat wordt over 2 maanden pas vrees ik... Je moeder. |
|
Geef maar een brul wanneer je het hebben moet dan komt het goed, shirts zijn ook nog wel te regelen. god wat ben ik toch een jood af en toe :') Fuck the world and fuck you |
|
vette band!! goede tip. |
|
Blij dat je er blij mee bent attila, en complimenten voor je sublieme smaak kwa bands Fuck the world and fuck you |
|
je kan overdrijven... Je moeder. |
|
Nee, ik meen het :') Fuck the world and fuck you |
|
superruige band! een paar keer mee gespeeld, altijd feest. |
|
quote:als je daar nog pics van heb zou je die hier kunnen posten ? lijkt me echt vet! thnx alvast! Fuck the world and fuck you |
|
hehehe, enkel dit: hun drummer maakt tegenwoordig shirts/cd hoezen voor collision, supervet! |
|
haha ja, nabbe maakt mooi spul, zeker weten ! Fuck the world and fuck you |
|
Knetter harde band! |
|
Ik heb hier nog wel de the moshpit is our sabbat cd van ze liggen, luister er eigenlijk nooit naar. Voor een leuke trade mag ie wel weg denk ik. Je kunt me voornamelijk blij maken met blackmetal. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |