|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
het had hier en daar alleen wat oemta kunnen gebruiken |
|
hopelijk in de nieuwe nummers! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jaaaaaa! En minder net niet soepel lopende blasts, maar dat zijn de oude nummers zag ik. [edit] Oh, en een vettere productie, oldskool is gaaf, maar het kan nog veeeeeeeel vetter. (al valt me op dat meuk op myspace vaak brakker klinkt) [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 07-08-2008 22:44] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ja klopt op de cds is het echt een heel vol bruut beukend geluid, myshit is gewoon gaar. Fuck the world and fuck you |
|
Toch maar eens in de gaten houden dit. Ben wel benieuwd nu. |
|
ik ken ook wel bruter spul ja. wel aardig bandje dit. check deeds of flesh eens,.. Suck my piss |
|
quote: Fuck Altar man, boeren pummel death metal. Against God and Government |
|
quote:pffff, nog nooit gehoord die schijf zekers. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik gebruik 'm liever als bierfiltje Against God and Government |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:Iedereen weet dat dit niet zo "bruut" is als dat jij beweerd. Het is trouwens niet interessant, mensen die muziek om die reden luisteren. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:hahaha, zo'n reactie posten omdat je gewoonweg geen bandnamen kunt droppen is behoorlijk jammer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ken je die demo? Werd ik indertijd kompleet door weggeblaze. Die cd viel toen best tegen toen die uitkwam. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Altar is wel ok, voor zo af en toe. GOD DAMN YOU! |
|
klopt maar bruut geweld en weggeblazen worden? neh... Je moeder. |
|
Ah, ik lees het al, het is trouwens ook niet verwonderlijk dat lui die enkel nog maar pop meuk of slecht gespeelde bm dit niet goed vinden. erg jammer maar mij boeit het geen fuck. over Altar, die eersteling Youth against christ is moddervet, dat ben ik wel eens met Burzum, geweldige schijf die echt alle nederlandse dm bandjes nog steeds doet verbleken.En we weten allemaal wat voor zeik Spectre tegenwoordig luistert, dus zijn oordeel betreffende BRUTE muziek nemen we natuurlijk niet meer serieus. Fuck the world and fuck you |
|
Qua death metal doe mij maar een band als Nunslaughter, dat gaat er in als zoete koek. Against God and Government |
|
quote:Go cry emo kid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:dat ik dat ben weten we allemaal en dat is bovendien offtopic, als jij nou lekker weer queen opzet dan luister ik dit wel weer. Fuck the world and fuck you |
|
Helemaal vergeten dat ik van deze band een cd heb, die uit 2006. Nog eens gaan luisteren en klinkt wel vet. |
|
ik vind er geen flikker aan.. wat nou hard... pokkepokkepokketralala... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Interesseert me niet of iets het hardst is of niet. Als het maar gaaf klinkt. En ik vind het tof. |
|
Hmm, klinkt op zich zelf wel goed, maar is volstrekt irrelevant binnen de scene. Daarbij vind dat ik ook de 2008 nummers nog wat rommelige drum laten horen, vooral juist daar waar hij niet aan het blasten is maar even een filletje of iets ritmische interessanters moet doen. Mijns inziens doet een band als Blood Red Throne het een stuk beter in dit genre. Iets minder lomp bruut, net een tikje eigenheid en wat verassende dingetjes (wat de brute stukjes meteen wat bruter maakt, contrast is the keyword!). [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-08-2008 12:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:blablablablablabla. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |