|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
achzo zit dat. yep we shared that place. en hoe is dat bevallen, die tour? toch wel een hele historie, de Aborted line up. Wist je dat Peter nog mee de oprichter van Herfst geweest is? |
|
even een update uit het Herfst-kamp. Voor sommigen mss al oud nieuws. "Herfst and vocalist Dietwin Elbers have decided to part ways and therefor the band is on the lookout for a new permanent vocalist with a varied voice (grunt, screams, clean). Stage presence is a must. If you feel you're up for the job, don't hesitate to contact us: info@herfst.org In the meanwhile we are working on brand new material and all concerts will continue as planned." tot er een degelijke nieuwe vocalist gevonden is gaan alle shows die gepland zijn gewoon door, met een degelijke stand in die zijn sporen al meer dan verdiend heeft on stage & ernaast. Verder nodigen we iedereen die denkt een goede, diverse strot in huis te hebben en het wel ziet zitten om met een aantal gemotiveerde muzikanten op de planken te staan en de studio in te duiken, uit om zijn kans te wagen! greets & cheers, Christophe // H E R F S T |
|
Heb ergens een redelijk epische post gelezen van Dietwin, maar jammer genoeg werd die blijkbaar snel verwijderd. Jongens toch Faustian Spirit of the Earth |
|
tsja. dat draaide vooral om persoonlijke issues. dit gaat om de band Herfst |
|
up. still looking for someone with a nice pair of vocal-chords! nieuwe recordings gepland in het najaar, en shows verzekerd! Check H. out: http://www.myspace.com/herfstmetal http://listn.to/Herfst ( facebook ) |
|
die laatste EP is trouwens wel dik in orde signature |
|
Goede foto. |
|
Het is toch een mooie foto en geen goede foto. |
|
Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 18-01-2013 16:51] |
|
quote:Ja, wondermooi. |
|
quote: :') Ik ben gay maar zelfs ik trek dit niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik denk dat het ook echt wel nare mensen zijn trouwens. |
|
zeg dat nou niet, straks hebben we wederom problemen... http://www.zwaremetalen.com/recensie/13070/Hacride-Moker-Thurisaz-en-anderen-te-Antwerpen.html signature |
|
Haha, Jezus Christus, wat een mongolen die Herfst pipo's. Je zou haast denken dat de papa van Mr. N in zijn jonge jaren op trektocht een paar Belgische dames van lichte zeden heeft bezwangerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
*proest* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Goedt topic! (': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hoe brengt OWW het seksleven van de vader van Mr N in dit topic? Wellicht goed om eens met iemand te praten over je perikelen met medeforummers, OWW? Een professioneel psycholoog zou denk ik geen kwaad kunnen :'). [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-01-2013 1:18] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Joh! Haha, en dan beweerd hij ook nog dat hij nooit trolt... Echt een mooie case voor de psychiatrie inderdaad. Boeiender |
|
quote: vindt je dat grappig? I am mine own redeemer...! |
|
quote: En de mod staat er bij en kijkt erna terwijl het topic van de rails wordt gereden. Het feit dat hij blijkbaar de 'grap' kan waarderen is verontrustend; wellicht een dubbele afspraak boeken met OWW. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Och, verontrustend, nee, jammerlijk, ja. Maar dat lijkt mij geen verrassing toch? Boeiender |
|
Hoewel ik Mr N. hier voor de grap eens niet 100% ongelijk kan geven, snap ik OWW's redenatie wel. Wat echter mooier is hieraan, is dat het een concreet voorbeeld is dat bij Grey. persoonlijke vetes voor goedmodbeleid gaan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Komt dit topic toch nog van pas! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Grey, geef je zelf eens een ban of lever je mod-status in... I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |