|
Auteur: |
|
|
Gehoord, ik vond hem een beetje lafjes eerlijk gezegd. Beetje veel filler-nummers en teveel repetetieve teksten. Een paar nummers zijn wel erg vet. Maar goed, ik heb hem pas één keer geluisterd dus het kan nog allemaal veranderen Die van Serj zit naar mijn idee beter in elkaar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan zal ik het maar niet aan jouw vragen Stoerbaard.. Ik ben het geheel ( deze keer) met Zelthor eens. Die van Serj zit stukken beter in elkander. Maar joh.. als jij er van geniet, boeiend toch wat anderen er van vinden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Klopt, maar hier moest gewoon ook ff een topic over zijn ;-) Wellicht zijn er wel ZMmers die wel smaak hebben ;-) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:dat zijn er helaas verrot weinig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je bent er zelf ook een en zie ook geen smaak dus!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
In celebration of their upcoming performance at Avalon in Hollywood, Scars On Broadway is pleased to release the brand new song: "Fucking". The song can be DOWNLOADED FOR FREE by visiting www.armageddoncomealive.com and sharing with your friends on Facebook or Twitter. |
|
Huh, die band was toch tijdens de eerste tournee al geïmplodeerd vanwege Darons gebrek aan inzet? Hebben ze nu weer een doorstart gemaakt? Van mij mogen ze trouwens. Draai dat album nog steeds bijna wekelijks. Veel vaker dan ik SOAD draai. Nieuwe album van Serj is trouwens ook al klaar. |
|
Ze hebben inderdaad een doorstart gemaakt, 02-05-2010 gaven ze een comebackshow en 20-08-2010 geven ze bijvoorbeeld weer een show. |
Index / Muziek algemeen |