IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Scars On Broadway @ Melkweg 15/9
Dehumanize
Usericon van Dehumanize
Posted 12-08-2008 14:11 by Dehumanize Wijzig reactieProfiel van DehumanizeQuote dit bericht

System Of A Down lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn, maar intussen zijn de verschillende leden druk bezig met hun eigen muzikale plannen. Serj Tankian heeft al zijn solo-album eerder dit jaar al uitgebracht en getourd. Gitarist Dalon Malakian en drummer John Dolmayan hebben ook niet sil gezeten en de band Scars On Broadway opgericht, aangevuld met nog een gitarist, bassist en toetsenist. Hun eerste album wordt op dit moment gemixt en eind juli verwacht.

aanvang: 20:30 uur
open: 19:30 uur
toegang: € 17,50 + lidm

Heb de cd ff gecheckt en klinkt best relax.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2008 18:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 14:11 schreef Dehumanize het volgende:
lidm

Nazi's.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-08-2008 18:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 augustus 2008 18:17 schreef ZelThoR het volgende:
Nazi's.

Hehehe, volgens mij kunnen ze beter zo gaan adverteren:

20 euro, inclusief lidmaatschap.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2008 18:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 18:33 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, volgens mij kunnen ze beter zo gaan adverteren:

20 euro, inclusief lidmaatschap.

Hehehe, misschien wel, ja

Ik vind het echt bizar hoor, dat lidmaatschap gezeik. Ordinaire manier om infrequente bezoekers een oor aan te naaien.

Ik vraag me ook af of dat wettelijk helemaal hout snijdt, aangezien ik wel een entreebewijs kan kopen terwijl ik geen lid ben maar dan bij de deur opeens niet naar binnen mag omdat ik geen lid ben? Ja, dahaag.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-08-2008 18:47 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

De Melkweg en andere toko's zullen wel een vereniging zijn, dan mogen ze contributie van leden verlangen. Geen lid ------> geen toegang.

Maar het is wel eens leuk om te kijken hoe het nu zit met de toegang als je al betaald hebt. (Dus als je via ticketservice ofzo al een kaartje thuis hebt). Betaal je die contributie dan ook gelijk of heffen ze die aan de deur?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2008 18:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 18:47 schreef blonde rockgod het volgende:
De Melkweg en andere toko's zullen wel een vereniging zijn, dan mogen ze contributie van leden verlangen. Geen lid ------> geen toegang.

Ohja, dat zal wel en dat mag in principe ook prima Maar is dat het eerst waar je aan denkt als je de Melkweg ziet? 'Wat een leuke vereniging zeg, laat ik daar maar eens lid van worden! Oh kijk, ik kan ook naar concerten toe nu, gaaaaaaf!'

Daarbij hoef je niet voor alles een lidmaatschap te hebben, dus dat snap ik dan ook niet helemaal.
quote:
Maar het is wel eens leuk om te kijken hoe het nu zit met de toegang als je al betaald hebt. (Dus als je via ticketservice ofzo al een kaartje thuis hebt). Betaal je die contributie dan ook gelijk of heffen ze die aan de deur?

Ja precies, dat lijkt me ook interessant. Eerder was het in ieder geval zo dat je het kaartje in bezit kon hebben als je via internet besteld had zonder een lidmaatschap te hebben. Dan werd/wordt je dus inderdaad bij de deur nog gevraagd om een lidmaatschap te kopen. Dat zal nog steeds wel zo zijn. Bij voorverkooppunten kun je wel een lidmaatschap kopen, maar dat hoeft natuurlijk niet direct

Ik ben wel oprecht benieuwd geworden hoe het zit. Zouden ze er een of ander voordeel bij hebben? Subsidie ofzo? Even een beetje googlen

Het is trouwens meer de manier waarop die ik een beetje zuur vindt. Als ze het anders zouden formuleren/organiseren, bijvoorbeeld dat je korting krijgt als je lid bent maar geen lid hoeft te worden, zou ik er minder mee kunnen zitten. Deze manier heeft gewoon wat achterbaks.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 12-08-2008 18:53]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2008 18:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ahhh, je hoeft het niet te hebben voor theater en film, maar dan krijg je wel korting. Voor de rest moet je het overal wel voor hebben. Ze raden aan om het lidmaatschap van te voren te kopen om wachttijd te voorkomen. Daar trap ik dus niet in, hebben zij er tenminste ook wat last van

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 12-08-2008 19:41 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

lidmaatschapskosten is je reinste oplichterij.

Ik hoop tegen die tijd tijd te hebben

Inter faeces et urinam nascimur

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com