|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
damn de CVP doet nog nie mee, over 4 jaar waarscheindelijk wel duzzz Nabua Vonveilla |
|
quote:Dat zeer zeker, maar daarom vond ik het zo typisch dat Balkenende, lijsttrekker van de grootste partij van het land momenteel, zo ver naar de achtergrond viel.. hoe kunnen mensen toch blijven stemmen op een partij die blijkbaar zo weinig in te brengen heeft? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Verdorie was helemaal vergeten dat dit vanavond was . Heb nu alleen het laatste kwartier gezien ff wat andere programma's kijken. Alleen kan ik nooit zo lang naar Harry Potter kijken zonder spontane kotsneigingen te krijgen |
|
het was erg boeiend! Ik vond de linkse kant sterker voor de dag komen (ik heb het nu niet over de inhoud). Zalm sloeg bijna effe op tilt tegen Marijnissen, komisch was dat.Maar wat is die Balkenende toch een nikszeggend figuur. Die kan gewoon niet communiceren. Zeg nu eesn gewoon een keer "ja"of "nee". Bos was erg goed. Evenals Marijnissen. |
|
quote: Winnaars vond ik: Marijnissen. Ondanks een paar uitglijders (kinderachtige SP-erige verwijtjes richting VVD/ Paars) kwam hij zeer sterk over! Zalm. Hij kwam rustig doch krachtig op me over, heldere formuleringen, liet zich niet onder de tafel lullen. Verliezer: Bos Bwargh! Onzeker, het leek wel of hij heeeel graag vriendjes met Jan wil worden bwargh! Slappe argumenten, slap overkomen. Balkenende: sja, zoals altijd.. Rustig, beleefd, duidelijk.. In dit debat redelijk op de achtergrond aanwezig. Daardoor heeft hij m.i. niets gewonnen maar ook niets verspeeld. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |