|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt er nog eens een nieuw plaatje of tourtje van die gasten? It's been a while! |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit schijfje draait hier momenteel. Zo'n chaos als dit kan op zijn tijd best. Mijn oren waarderen met me mee |
|
Damn, hoopte op album nieuws! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, ipv albumnieuws zijn het gewoon wat mensen die wat lof komen uiten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Van facebook; quote: Kan niet wachten! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Lek Klinkt tot nu toe meer recht toe recht aan grind/punk en minder gepolijste productie, met name de drums zijn nog al aanwezig... (studio geluid) de vocals zijn iets minder smerig... maar vermaak me er prima mee, de 'math' elementen zijn ook wat verdwenen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-06-2011 3:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die zal hier zeker ook eens voorbij komen. Die hondenplaat was wel erg lekker. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het is wel een bak agressie! *tik tik tik tik* rammen maar! Lekker als alles en iedereen uit moet wijken hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |