|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: de search leverde niets op... is wel vaker overigens op ZM |
|
quote: Rockbox, it makes an iPod functional! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: thank you very much! |
|
quote: woohoo, all an iPod needs! wat een instellings mogelijkheden, werkelijk een eye & ear opener. |
|
Leuke mp3-speler-dock op onedayfly.com (eendags-aanbiedingen). Niets voor mij, ik speel alles via mijn NAD set af en hoef niet nog een versterker. Losse Mp3-speler heb ik overigens niet meer, gebruik mijn Nokia N78 als mp3-speler, op de fiets, in de trein of in de auto via bluetooth radio. |
|
Mijn MR100 weer gereanimeerd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
mijn mp3s gaan altijd dood na een paar maanden Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
Wel eten en drinken geven hè? |
|
quote: Vind ik knap. Leg uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Beste MP3-speler naam ooit. http://gizmodo.com/gadgets/oops/trekstor-renames-ibeat-blaxx-after-a-bit-of-self+flagellation-293667.php Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Muziek corrupt waardoor hij wel aanwil maar niks anders, input stuk waardoor je alleen nog maar door een van de oortjes geluid krijgt en nee geen stuk oortje. bij mij de meest voorkomende problemen. Playing the keyboards of hell Uahahaha |
|
quote: |
|
Ik heb van de week een nieuwe MP3 speler bij de Aldi gehaald. 8gig voor 40 euro, wel netjes want mijn vorige MP3 was van de Makro voor 40, en die had maar 2gig. Nu heb ik in totaal 3 mp3 spelers.. weggooien lukt me niet, the memories Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Tja, mijn MR100 van 5 gig heeft ook 200.- gekost. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sinds vandaag in het bezit van: Niet te duur, en geen i-tunes poespas... gewoon slepen en afspelen! Weegt niks, goed geluid.. erg tevreden prijs/kwaliteit verhouding Batterijduur: 45 uur [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2009 19:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
wieviel GB? |
|
iPod Touch hier inmiddels. |
|
quote: Oh, lekker bezig! Heb je eindelijk een keuze kunnen maken? Ik ben zo trots d'r op! En OT: ik krijg dinsdag mijn Blackberry dus heb geen MP3speler nodig. Al houd ik die van mij wel voor le zekerheid! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Netjes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Toe maar! |
|
Ben je verliefd? |
|
Je weet me duidelijk niet. |
|
Mn zen is weer naar de klote dus moest een nieuwe. Ben maar voor de Cowon iAudio 9 gegaan. Creative Zen was jaren mn favoriet maar het werd toch minder en momenteel hebben ze niet echt spelers die me aanstaan. Hopelijk is hij robuust genoeg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Laat svp even weten of het wat is! Ik heb ook een vervanger voor mijn Zen nodig, die op de bouwkwaliteit na eigenlijk prima beviel. De nieuwere versie van de Zen schijnt niet top te zijn, en zonder iTunes is een iPod ook niet handig. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |