|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb hem besteld en hopelijk morgen, of anders overmorgen, binnen (tegelijk met Acid Witch) wat ik er tot nu toe van hoorde bevalt het me prima. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 20-11-2008 7:28] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Heheh me too besteld (displeased zeker? ) Dat Acid Witch klonk op myspace erg vet |
|
quote: Nee, beiden bij Psychedoomelic aangezien ik daar ook nog Pagan Altar, Persistence in Moruning en Church Of Misery vandaan wilde halen. Toen ik hem bij Displeased wilde bestellen was ie er daar nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 20-11-2008 9:50] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nu wel, en kosten beide daar nog geen tientje ... |
|
quote: Ik zag het grrrrr. Via Displeased had het me dus 6,06 gescheeld Maar ach zoals ik al zei ik had ook ngo ander spul nodig Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Razorback Racords vette shit... Check ook : Blood Harvest uit Malmo....Necrovation: vette shit!! |
|
Check dan ook Acid Witch ... beste wel psycho muziek hehehehe |
|
quote: Vandaag m'n Oostenrijkse pakketje met Hooded Menace & Acid Witch binnengekregen... en DAMN wat zijn ze lekker. HM ietwat bruter en wat minder psychedelisch/jaren 70 invloedjes dan Acid Witch. Maar mijn God wat zijn ze beiden heerlijk. Al vanaf 1400 uur om en om rondjes in mijn cd-speler aan het draaien. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
best wel vet dat die shit hier zo goed gewaardeerd wordt. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Acid Witch moet ik nog even echt kritisch luisteren ... maar klonk in ieder geval erg origineel, lekker vaag |
|
Hooded Menace heeft een nieuw nummer online staan. Meer van hetzelfde en in dit geval dus goed : http://www.myspace.com/hoodedmenace bub |
|
zo staat het ook op de FP signature |
|
Lasse van Hooded menace heeft vorig jaar een album uitgebracht met zijn solo project Claws. Dat is meer pure old-school death metal. Denk oude Entombed met Autopsy en een snufje Mortician voor extra ranzigheid. http://profile.myspace.com/clawsshred I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Thanx voor de tip. Dat wist ik niet. ik ben benieuwd. |
|
Oew, de nieuwe schijnt ook uit te zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, de nieuwe is uit en hij is GEWELDIG. Zo mogelijk nog beter dan Fulfill The Curse. Als je die goed vond, is deze helemaal een aanrader. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik heb 'em net gedowned. Rustig maar, ik koop hem wel, hehehe. Die vorige kostte ook al niet veel. Eerst het laatste nummer geluisterd, theme from return of the evil dead. FAN-TAS-TISCH! Wat zijn die gasten hier goed in. Eerste nummer ook geluisterd en wederom briljant. Wat is dit toch een goede band!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor de mensen die hooded menace goed vinden, is dit misschien ook wel interessant www.myspace.com/stoneevil Dit is ook een project van lasse. Als je spul als Black Sabbath, Pagan Altar, Electric Wizard, Candlemass, Pentagram, trekt vind je dit ook vast gaaf. Stone Evil dus... Evil Dick |
|
En wat vind jij van de nieuwe hm? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nog niet geluisterd, eerlijk gezegd, dat wou ik morgen gaan doen,was er nog niet toe gekomen maar ben er van overtuigd dat het vast wel weer een knaller zal zijn. Evil Dick |
|
Die gasten zouden gewoon een horror-tribute album moeten maken, ze zijn zo verdomde goed daarin! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan moet je echt REVOLTING eens checken, Zweedse old school styled Death Metal, en helemaal into Horror. Ook uit op Razorback Records trouwens, echt een geniaal label. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 04-05-2010 23:47] Evil Dick |
|
Vette band inderdaad. En ik hou helemaal niet van doom! |
|
quote: http://www.myspace.com/revoltingdeath Deze? Met rogga van ribspreader etc. Ik hoor daar niet echt horror in. Of luister ik iets verkeerd? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |