|
Auteur: |
|
|
Elite is gaaf. Ben erg benieuwd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Op Party San was de CD al gewoon te koop. Maar inderdaad, geweldige band!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De nieuwe is zalig Hopelijk es te bewonderen op een podium. |
|
quote:Als support van Kampfar in oktober Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben het nu even aan het binnen halen, nog niks gehoord. Mijn broertje was er wel over te spreken, en ik moet zeggen dat die 16 jarige snotneus een steeds betere neus voor kwaliteit begint te krijgen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kwestie van een corrigerende tik op zijn tijd uitdelen als oudere broer. Ik heb het verzuimd bij mijn kleine broertje, en die komt niet verder als destijds Anthrax en vooral Ozzy. Daarna werd het Zuid-Amerikaanse dansmeuk Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Thanks voor de info,zeker aanwezig dan. |
|
Overigens begrijp ik van Elite dat zij niet weten dat zij spelen en dit waarschijnlijk ook niet doen (zo krijgt één van de bandleden dan een huis en tevens stonden zij op oktober): jammer, maar dan nog, Koldbrann en Kampfar (+ wat ik begrepen heb een lokale(re) act) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Elite speelt dan ook niet. Kampfar gaat met Elite op tour in oktober en in november zal Kampfar in plaats van Elite Koldbrann meenemen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi spul zeg! Ik had hier eerder achter aan moeten gaan.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: In het kader van "beter laat dan nooit": way to go! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Inmiddels ligt de plaat in de winkels (ik heb mijn versie via MetalZone binnen) dus val je lokale platenboer lastig... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Erg vette plaat die met elke luisterbeurt beter word Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heerlijke cd inderdaad! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Speelt samen met kampfar in oktober in de frontline. zeker aanwezig!!De laatste cd is klasse. |
|
Ik mag met Kampfar en Elite mee op tour. Geweldig!! Heb er mega veel zin in Wel vreemd dat Nederland niet word aangedaan met deze tour. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Tsss, geen Azijnfabriek in hun schema kunnen proppen? |
|
quote:Wel de tour erna van Kampfar met Koldbrann op 2 november Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
2x Kampfar in de Aek op zo'n korte termijn is idd wat teveel gevraagd.. moeten toch ook tickets worden verkocht |
|
quote:Twee keer? Wie heeft het over twee keer? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Officiele Elite merch nu te krijgen via www.hdgdistribution.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toch maar eens luisteren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zou ik ook maar eens doen ja met zo'n naam Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zou wel eens tijd worden voor een nieuwe plaat! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: De band heeft nu negen nieuwe nummers uitgewerkt liggen. Gitarist Per Valla is er nu enige tijd uit en na een pauze zijn het vooral bassist Chris-Rudi Lind en gitarist Torgeir Nordahl die de nummers schrijven. Door het vertrek van Per is het wat minder technisch en gingen de drie nummers die Torgeir mij afgelopen zomer liet horen meer richting het oude geluid ('Kampen') en een mix met Primordial. Labels is moeilijk in deze tijd, maar het zou wel fijn zijn, een nieuwe plaat van Elite. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Heavy Metal |