|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: . [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-11-2004 2:50] |
|
ik zou heel erg graag online gaan gamen, maar goed, me internet kapt er dan linea recta mee |
|
quote: Tis mij ook wel gelukt hoor ... ik had een "spell" waarmee ik zijn AI (Artificial Intelligence) uitzette ... en toen heb ik er een uurtje op staan hakken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: wat is het multi player idee van VTM? wat die je tegen elkaar of hoe....? |
|
Storyteller, houd dus in dat iemand de storyteller speelt. die bepaalt dus het verloop van het spel. plaats meubels, monsters enzovoort.. Het is dus vaak team based je speelt met een team een verhaal gekozen door de storyteller . Is leuk om als storyteller bezit te nemen van een weerwolf en ff iedereen neerhakken . [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 07-05-2002 20:06] |
|
heb op wodmod vampire client 'n room gemaakt, dus mensen die willen u vind mij daar! (iemand die story teller wil zijn?) |
|
Ik heb het net geinstalleerd .... moet je nog additionele dingen installeren ? |
|
MOet je ook bij WONnet een account aanmaken om te kunnen spelen ? |
|
Wat is het password ??? |
|
wachtwoord: heersch |
|
de WODMOD moet ook geinstallerd zijn! |
|
Net ff een potje gespeeld met Dargull, tot mijn verbinding verbrak . Maar ja ik krijg binnenkort ADSL dan werkt alles beter . |
|
Ik ken dat hele spel niet. Is het het waard dat iemand daar voor mij verandering in brengt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als je van RPG's en wat Hack&Slash houdt wel ja... (en vampieren uiteraard) |
|
Voor de liefhebbers ik ben om 20:30 weer aan het VtM-en witchking is nu al on-line volgens mij... |
|
Net nog wel ja.. Meer mensen moeten joinen! Paul enzo... kamer heet Zwaremetalen!!! |
|
quote: Zou je het spel dan ff willen verspreiden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb braaf 'n legale versie, maar ik zal is kijken of ik met clonecd image files kan maken en die op een of andere ftp pleuren |
|
quote:Zoals die van... je weet wel wie. |
|
quote: Dat zou te gek zijn!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heb ik dat gezegd dan??? |
|
Hmm, ik weet niet. Ik kan geen namen noemen hier he. Maar je weet wel wie ik bedoel... toch? |
|
quote: Ow een niet nader te noemen persoon op dit forum, ja das 'n idee ja. |
|
Juist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |