|
Auteur: |
|
|
14-09-2008 013- TILBURG - (Kleine zaal) Damage: € 5,- 'Goodbye and rot in hell' show with very special guests: Darkened Nocturn Slaughtercult (G) Peter Beste will also start his exposition on 'True Norwegian Black Metal', at the zxzw festival after this show. http://www.zxzw.nl/2008/act/114 [Dit bericht is gewijzigd door LUDAS op 19-08-2008 22:10] |
|
Bedrag? Lijkt mij wel gaaf om Peter Beste's werk eens in het echt te bekijken namelijk, met Sauron als leuk extratje. |
|
Dat Sauron stopt was mij ontgaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
aanwezig bij DNS en Sauron... en zodra dat feestje klaar is door naar de beffemaar voor de melvins! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het kost vijf euris Ik ben der bij! Echt zo gaaf Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ga proberen aanwezig te zijn! |
|
|
|
Snapte eerst niet waarom DNS geen headliner was, maar toen Sauron eenmaal bezig was, werd het me meer dan duidelijk. Geniaal optreden! Was de lange reis vanuit Groningen meer dan waard. Een waardige afsluiting van Sauron! Jammer, want nu telt NL weer een goeie band minder. |
|
DNS beukte weer zoals vanouds en was de perfecte opwarmer! Vette show van Sauron gisteren; hoop oude en nieuwe krakers... Jammer dat het geluid niet helemaal meewerkte, maar goed, kan niet alles hebben... een perfecte laatste keer in mijn ogen.... na Sauron overigens meteen weg gegaan richting de Effenaar om daar de melvins te zien, dus helaas niet in Tilburgistan kunnen afterpartyen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
auw! rug, nek, strot, hoofd, gloeiende tranen van emoties...of zou dat bloed zijn wat yvonne me in de ogen had gespuugd? Hoe dan ook, een meer dan geslaagde avond. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Vergat bijna de heerschende SAURON-Frikandellen die werden uitgedeeld |
|
hahaha dat was het hoogtepunt van de avond ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Haha, dat was vet ja. Gave actie van 013 crew! Ik kon me geen betere laatste show voorstellen. T was vet. Iedereen die er was, bedankt. Tot in de verdoemmenis..... |
|
niet mn ding maar t was toch wel gaaf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Index / Concerten |